Mine områder
Hjelp
Tone73
CHAMPION ***

Sv: Føring av inngående faktura med opplastning av vedlegg - hvordan få de i riktig rekkefølge

av Tone73

Bruker Visma.net Financial og nå sliter jeg med at fakturaer fra underleverandør på faktura som vi mottar. Nå vises fakturaene fra underleverandøren på inngående faktura der jeg nå har fått inn 2 stk vedlegg og jeg ønsker å endre så det andre vedlegget som skal vises. Dette må jo endres så vi ser riktig faktura og ikke side 1 på det som er sendt som vedlegg til en faktura. Hvordan skal de som mottar dette bilaget til godkjenning, hvordan skal de hvite hvilket bilag de skal forholde seg i forhold til info og beløp på bilaget de har mottatt????

2 SVAR 2
LNO
CHAMPION ***

av LNO

Skulle vært mulig å selv velge rekkefølge på vedlegg, eller bestemme hva som skal være første side, slik som i Visma Document Center som vi brukte med Visma Business

Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Opplever også samme problemet med en leverandør i dag der autoinvoice har mottatt e-faktura og der ligger det i riktig rekkefølge, men når man ser på fakturaen i inngående faktura i visma.net financial så vises timeliste som side 1 og fakturaen som side 2, noen logisk forklaring på hvorfor dette skjer?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"