KORJATTU - Virhe Tuloslaskelma - Tileittäin -raportissa

updated by Jussi Salminen VISMA 09-10-2018 15:45

Virhe on korjattu 5.10. julkaistussa korjauspäivityksessä. Viimeisin päivitys on aiheuttanut virheen Visma.net Financialsin Tuloslaskelma - Tileittäin -raporttiin. Raporttiasetuksissa Symbolin näyttö (+/-) -asetus jättää miinusmerkit pois kulutilien edestä ja siitä johtuen tulos on väärin. Virheen voi kiertää käyttämällä Ei valittu tai Positiiviset arvot valintaa Symbolin näyttö (+/-) -asetuksessa. Pahoittelemme virheestä aiheutuvaa haittaa.

Visma.net Financials ei avaudu

updated by Janika Vilponen VISMA 03-10-2018 13:40

Päivityksen jälkeen on havaittu joillakin käyttäjillä, että Financials-ohjelma ei avaudu vaan jää lataamaan. Tällaisessa tilanteessa voit kokeilla käyttää toista selainta tai tyhjentää selaimen välimuisti. Muista sulkea selain tämän jälkeen.

AutoInvoice-näkymä ei näy normaalisti kaikilla käyttäjillä. Näin korjaat tilanteen.

Jussi Salminen VISMA 19-09-2018 13:22

Sovellustukeen on tullut yhteydenottoja ettei käyttöliittymästä avattava Visma.net AutoInvoice näkymä näy kaikilla käyttäjillä normaalisti vaan näkymässä avautuu vain osa yrityksen asetuksista näkyviin. Tilanteen saa korjattua helposti kunhan näytön päällä painaa hiiren oikealla ja valitsee 'päivitä' tai 'refresh'. Tilanne ei vaikuta laskujen lähetykseen palveluun vaan ainoastaan lähetettyjen ja vastaanotettujen laskujen näkymään. Laskuja voi tarkastella aina myösautoinvoice.visma.comsivuston kautta. -Visma Sovellustuki

Olli Hietala VISMA 19-09-2018 10:29

Tukeen on tullut yhteydenottoja tällä viikolla ettei Nova käyttöliittymästä avattava Visma.net AutoInvoice näkymä näy kaikilla käyttäjillä normaalisti vaan näkymässä avautuu vain osa yrityksen asetuksista näkyviin. Tilanteen saa korjattua helposti kunhan näytön päällä painaa hiiren oikealla ja valitsee 'päivitä' tai 'refresh'. Tilanne ei vaikuta laskujen lähetykseen palveluun vaan ainoastaan lähetettyjen ja vastaanotettujen laskujen näkymään. Laskuja voi tarkastella aina myös autoinvoice.visma.com sivuston kautta. -Visma Sovellustuki