Unexpected technical error - virhetilanne Tulorekisteriin lähetyksessä

updated by Ville Viherto VISMA eilen

Tietojemme mukaan Visma.net AutoReport rajapinnan kautta Tulorekisteriin lähetettyjä palkaktietoilmoituksia on jäänyt nyt paljon virheeseen: "GEN0010 An unexcepted technical error has occurred. TechicalError". Jos samalla varmenteella on lähetetty onnistuneesti palkkatietoilmoituksia jo aiemmin, ongelma johtuu todennäköisimmin Tulorekisterin tietojen toimittamisen rajapintojen ja latauspalveluiden hitaudesta, josta he ilmoittivat aiemmin sivuillaan. Jos tällaista virhettä ilmenee voi olla, että lähetys on silti mennyt onnistuneesti Tulorekisteriin asti joten ennen uudelleenlähetystä on tärkeää varmistaa, ettei aiempi lähetys näy Tulorekisterin palvelussa hyväksyttynä. Jos aineisto on hylätty voidaan se lähettää uudelleen normaalisti. Terveisin, Visma Sovellustuki

Visma Connect sivustolla häiriö korjattu.

updated by Olli Hietala VISMA 07-01-2019 10:11

Visma Connect sivustolla häiriö korjattu. **** Visma.net sivustolle ei tällä hetkellä kirjautuminen onnistu. Vikatilanne on tiedossa ja korjauksessa parhaillaan. Ajantasaista tietoa vian selvityksestä: https://status.visma.com/ Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa. Terveisin, Visma Sovellustuki

Nova ja Tulorekisterin tiedossa olevat tilanteet

Olli Hietala VISMA 04-01-2019 09:55