Päivitetty 6.3.2019: OP:n e-laskujen lähetyksessä ongelmaa osalla asiakkaista

updated by Olli Hietala VISMA 28-02-2019 15:49

Osuuspankki on päivittänyt e-laskujen teknistä validointia 26.2.2019 ja tämän seurauksena osa Novastalähtevistä e-laskuista hylkääntyy OP:ssa. Asia on tutkinnassa ja tiedotamme asian etenemisestä mahdollisimman pian. 6.3.2019: Tietojemme mukaan OP on perunut tekemänsä muutoksen validointiin ja verkkolaskuaineistojen lähetyksen pitäisi onnistua normaalisti.

KORJATTU: Vikatilanne Visma sovelluspalvelussa

updated by Olli Hietala VISMA 22-02-2019 13:56

Visma sovelluspalvelussaosallaasiakkaista ei osoitehttps://sovelluspalvelu.visma.fiaukea. Vika tiedossa ja tutkinnan alla. Päivitys klo: 14:40 konesalissa on tietoliikennehäiriö, jota selvitettään parhaillaan. Päivitys klo: 15:12 Ongelma on nyt korjattu.

Nova ei käynnisty 11.2.2019 / Nova käynnistyy taas normaalisti

updated by Olli Hietala VISMA 11-02-2019 09:23

Olemme saaneet tänä aamuna useita yhteydenottoja ettei Nova lähde tänään aamulla käyntiin ollenkaan joillakin työasemilla. Näyttäisi siltä, että nyt Nova on lähtenyt asiakkailla ja myös omissa ympäristöissämme toimimaan. Juurisyy ei vielä ole aivan selvillä, mutta epäilyksenä on Windows Defenderiin tänään julkaistu päivitys joka saattoi olla osasyynä käynnistysongelmiin. Suosittelemme kokeilemaan ohjelman uudelleenkäynnistystä nyt. (Koneen uudelleenkäynnistys voi myös olla paikallaan) Terveisin, Visma Nova Sovellustuki