Suosikit

Kirjaudu sisään Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.
Apu

Korjattu! Häiriötä Visma.net AutoPay pankin avainten lataamisessa (kaikki pankit)

updated by Olli Hietala VISMA 31-01-2020 09:22

***Päivitetty 31.1.2020 klo.16:00*** Pankin avainten latauksen pitäisi taas onnistua normaalisti kaikista pankeista. -Visma Sovellustuki **** Avainten lataaminen millekään pankille ei tällä hetkellä onnistu Visma.net AutoPAyssä. Juuri saamamme tiedon mukaan Visma.net AutoPayn omat avaimet näkymässä on löytynyt virhe joka aiheuttaa sen ettei avaimia voi ladata ollenkaan tällä hetkellä. Korjaus on meillä jo tehtynä mutta odottaa tuotantoympäristöön siirtoa. Korjaus pyritään saamaan 31.1.2020 aamupäivän aikana tuotantoympäristöömme, mutta aivan tarkkaa aikataulua tälle ei vielä osattu sanoa. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki