cancel
Did you mean:

KORJATTU! Visma.net Expensessä kirjanpito tili puuttuu- teksti tulosteella

updated by Matti Aaltonen VISMA 15-06-2018 08:42

Asiakkaamme raportoivat tänä aamuna tilanteesta jossa kirjanpitotilit näyttivät kadonneen matkalaskuilta kun tositteen otti näytölle. Tämä johtui tänään ja eilen olleesta vikatilanteesta Expensestä. Vikatilanne korjattiin tänään (12.6) puolenpäivän aikaan mutta voi olla ennen sitä tehdyillä matkalaskuilla tilitiedot tulevat takaisin vasta kun matkalaskua käydään muokkaamassa jotta tiedot päivittyvät. Osa asiakkaista on kertonut että tiliöinti tiedot tulivat automaattisesti takaisin ja osa taas että laskua piti muokata jotta ne saatiin takaisin. Toivottavasti tilanne korjaantuu viimeistään laskun muokkauksen aikana mutta jos näin ei edelleenkään käy ottakaa yhteys tukeen niin tutkitaan tilannetta tarkemmin. Pahoittelemme viasta aiheutunutta vaivaa! -Olli, Visma Sovellustuki

• Replies 1
  • kudos 0
  • Views 91

KORJATTU: Osalla asiakkaista sovellusikkuna ei aukea - katso ohje miten edetä

updated by Jonna Isomaa VISMA 28-05-2018 13:24

**EDIT: Ongelma johtuu Fivaldin ja Javan yhteensopivuusongelmasta, joka korjataan tänään tuotekehityksen toimesta.** Tässä väliaikainen kiertotapa, miten saat sovellusikkunan auki: Lisää Fivaldin sivusto Javan luotettuihin sivustoihin ohjeen https://community.visma.com/t5/Visma-Fivaldi-kayttovinkit/Visma-Fivaldin-Tekniset-vaatimukset-ja-selainasetukset/ta-p/36488?attachment-id=13954 "Ratkaisuja ongelmatilanteisiin" mukaisesti (ensimmäinen kohta). Kun tämä on tehty, joudut vielä hyväksymään Javan käytön, jotta voit painaa "Run" ja avata sovellusikkunan.

• Replies 3
  • kudos 1
  • Views 849

Windows 10 April 2018 Update (versio 1803) / Novaan kirjautuminen