Vikatilanne korjattu! Visma.net AutoPay

updated by Olli Hietala VISMA 05-07-2018 13:06

Tällä hetkellä maksujen lähetyksessä Visma.net AutoPay palveluun on havaittu häiriötä. Tiedotamme kun vika on paikallistettu ja korjattu. Toistaiseksi aineistojen siirto pankkiohjelmasta Visma.net AutoPayhyn ei onnistu. Ajantasainen tieto klo. 13:52:Update- We have identified the cause of the incident and we need to do an emergency restart of Visma.net AutoPay now. Expected downtime will be 20 minutes. Ajantasainen tieto klo. 14:12: AutoPay vikatilanteen pitäisi olla nyt korjaantunut. Pahoittelemmme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki

KORJATTU! Visma.net Expensessä kirjanpito tili puuttuu- teksti tulosteella

updated by Matti Aaltonen VISMA 12-06-2018 16:02

Asiakkaamme raportoivat tänä aamuna tilanteesta jossa kirjanpitotilit näyttivät kadonneen matkalaskuilta kun tositteen otti näytölle. Tämä johtui tänään ja eilen olleesta vikatilanteesta Expensestä. Vikatilanne korjattiin tänään (12.6) puolenpäivän aikaan mutta voi olla ennen sitä tehdyillä matkalaskuilla tilitiedot tulevat takaisin vasta kun matkalaskua käydään muokkaamassa jotta tiedot päivittyvät. Osa asiakkaista on kertonut että tiliöinti tiedot tulivat automaattisesti takaisin ja osa taas että laskua piti muokata jotta ne saatiin takaisin. Toivottavasti tilanne korjaantuu viimeistään laskun muokkauksen aikana mutta jos näin ei edelleenkään käy ottakaa yhteys tukeen niin tutkitaan tilannetta tarkemmin. Pahoittelemme viasta aiheutunutta vaivaa! -Olli, Visma Sovellustuki

KORJATTU: Osalla asiakkaista sovellusikkuna ei aukea - katso ohje miten edetä

updated by Jonna Isomaa VISMA 28-05-2018 08:18

**EDIT: Ongelma johtuu Fivaldin ja Javan yhteensopivuusongelmasta, joka korjataan tänään tuotekehityksen toimesta.** Tässä väliaikainen kiertotapa, miten saat sovellusikkunan auki: Lisää Fivaldin sivusto Javan luotettuihin sivustoihin ohjeen https://community.visma.com/t5/Visma-Fivaldi-kayttovinkit/Visma-Fivaldin-Tekniset-vaatimukset-ja-selainasetukset/ta-p/36488?attachment-id=13954 "Ratkaisuja ongelmatilanteisiin" mukaisesti (ensimmäinen kohta). Kun tämä on tehty, joudut vielä hyväksymään Javan käytön, jotta voit painaa "Run" ja avata sovellusikkunan.

Windows 10 April 2018 Update (versio 1803) / Novaan kirjautuminen

Olli Hietala VISMA 25-05-2018 14:42

Visma Nova asiakkailtaon tullut esiin muutama tapaus, jossa työasemalta, johon windows päivitys 1803 asennettu, ei ole päässyt kirjautumaan Novaan verkkolevyltä käynnistettäessä. Nova antaa ilmoituksen: "no connection to SQL server". Ongelma korjaantuu, jos levymappauksen tekee ip osoitteella tai palvelimen domain nimellä. Terveisin, Visma Sovellustuki

Online-käyttäjiä (183)