KORJATTU 9:45!! Visma.net Autopay puolella virhetilanne tällä hetkellä, Pankkiyhteydet eivät toimi.

updated by Anders Willman VISMA 04-04-2018 08:16

Nyt kun Autopay taas toimii, voi kuitenkin esiintyä jonkun verran hitautta ja kaikki aineistot ei välttämättä saada samantien. Kannattaa silloin kokeillahieman myöhemmin uudestaan. //Tällä hetkellä ei ole mahdollista saada pankkiyhteydet toimimaan johtuen Autopay sivun virhetilasta. // Ilmoitetaan tähän heti kun tilanne on saatu korjattua.

KORJATTU 3.4. klo 13:39: Visma.net Approvalissa ja Expensessä häiriötä 3.4.2018

updated by Matti Aaltonen VISMA 29-03-2018 08:27

Visma.net Approvalissa ja Expensessä on havaittu 3.4.2018 vikatilannetta. Kirjautuminen palveluihin ei tällä hetkellä välttämättä onnistu ja laskujen siirrossa saattaa esiintyä myös häiriötä. Ajantasaista tiedotetta asian selvittämisestä voi seurata https://status.visma.com/sivustolla. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki

KORJATTU klo 17:15: Visma.net AutoPay/On Premises Gateway häiriötilanne päällä 13.3.2018 - klo.15:45

13-03-2018 15:52

Visma.net AutoPay / Visma On Premises Gateway palvelussa on havaittu häiriötilanne joka estää pankkiliikenteen AutoPay palveluun. Pankkiohjelmassa tulee ilmoitus 'AutoPay centraali ei ole tällä hetkellä käytössä'. Vikaa tutkitaan ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian! Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki

RATKAISTU: 16.1.2018 Osuuspankin yhteydessä havaittu häiriötä

updated by Mirjami Luostari VISMA 15-01-2018 08:14

PÄIVITETTY 16.1. klo 10:00 Osuuspankki on korjannut WebService-kanavan häiriöt ja maksuliikenne toimii normaalisti. PÄIVITETTY 9:11: OP:n tiedotteen mukaan aineistot myöhässä ja heidän WebService-kanavassa häiriötä. Lisätietoa OP:n sivuilta ja täältä: https://uusi.op.fi/yritykset/tietoa-ohjelmistotoimittajille/maksuliikkeen-palvelutiedote Pankkiyhteydessä havaittu häiriötä Osuuspankin osalta. Aineistojen nouto ja lähetys eivät tällä hetkellä onnistu. Asiaa tutkitaan.