F-Secure estää L7 Pankkiyhteyssovelluksen avautumisen

updated by Hannu Valjakka VISMA 29-10-2018 14:51

Tänään ilmestynyt F-Securen viruskuvaus estää virheellisesti L7 Pankkiyhteyssovelluksen toiminnan asettamalla L6pankki.exen karanteeniin. Ongelman voi kiertää sallimalla ko. sovelluksen F-Securesta. F-Securelle on ilmoitettu asiasta ja pysyvä korjaus tulee todennäköisesti seuraavassa viruskuvauspäivityksessä. Tämä koskee vain F-Securen virustorjutatuotteita käyttäviä asiakkaita.

KORJATTU 9:45!! Visma.net Autopay puolella virhetilanne tällä hetkellä, Pankkiyhteydet eivät toimi.

updated by Anders Willman VISMA 04-04-2018 08:16

Nyt kun Autopay taas toimii, voi kuitenkin esiintyä jonkun verran hitautta ja kaikki aineistot ei välttämättä saada samantien. Kannattaa silloin kokeillahieman myöhemmin uudestaan. //Tällä hetkellä ei ole mahdollista saada pankkiyhteydet toimimaan johtuen Autopay sivun virhetilasta. // Ilmoitetaan tähän heti kun tilanne on saatu korjattua.

KORJATTU 3.4. klo 13:39: Visma.net Approvalissa ja Expensessä häiriötä 3.4.2018

updated by Matti Aaltonen VISMA 29-03-2018 08:27

Visma.net Approvalissa ja Expensessä on havaittu 3.4.2018 vikatilannetta. Kirjautuminen palveluihin ei tällä hetkellä välttämättä onnistu ja laskujen siirrossa saattaa esiintyä myös häiriötä. Ajantasaista tiedotetta asian selvittämisestä voi seurata https://status.visma.com/sivustolla. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki

KORJATTU klo 17:15: Visma.net AutoPay/On Premises Gateway häiriötilanne päällä 13.3.2018 - klo.15:45