Tunnistelaput

KORJATTU 19.11.2018: Häiriötä laskujen siirtymisessä Visma.net Approvaliin Visma Document Centeristä

updated by Olli Hietala VISMA 19-11-2018 15:30

Päivitetty 20.11.2018: Vika kuitattiin korjatuksi 19.11.2018 klo.16:56. Laskujen pitäisi siirtyä normaalisti DC:n ja Approvalin välillä. Jos asiakirja on tilassa 'siirtyy Visma.net Approvaliin..' kokeile ottaa se pois kierrosta ja laittaa uudelleen kiertoon normaalisti. -Visma Sovellustuki ***** Tuotekehitys on havainnut häiriötä Visma Document Centerin ja Visma.net Approvalin välillä. Laskujen tilat eivät päivity Document Centeriin ja uusien laskujen siirtymisessä Visma.net Approvaliin on viivettä. Asia on tutkinnassa ja tuotekehitys korjaa tilannetta parhaillaan. Ajantasaista tietoa vian selvityksestä löytyy myös täältä:https://status.visma.com/ Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki

KORJATTU 9:45!! Visma.net Autopay puolella virhetilanne tällä hetkellä, Pankkiyhteydet eivät toimi.

updated by Anders Willman VISMA 04-04-2018 08:16

Nyt kun Autopay taas toimii, voi kuitenkin esiintyä jonkun verran hitautta ja kaikki aineistot ei välttämättä saada samantien. Kannattaa silloin kokeillahieman myöhemmin uudestaan. //Tällä hetkellä ei ole mahdollista saada pankkiyhteydet toimimaan johtuen Autopay sivun virhetilasta. // Ilmoitetaan tähän heti kun tilanne on saatu korjattua.

KORJATTU 20.2.2018 klo 16:49: Visma L7 LTR Sovelluspalvelussa toimintahäiriötä

updated by Janne Vuoristo VISMA 20-02-2018 16:26

L7 LTR Sovelluspalvelussa olleet ongelmat on saatu nyt korjattua ja palveluun pääsee jälleen kirjautumaan normaalisti. ---Häiriötiedoite: Visma L7 LTR Sovelluspalvelussa osalla asiakkaista toimintahäiriöitä 20.2.2018 klo: 16:24. Tilannetta tutkitaan parhaillaan ja ilmoitamme kun tämä on kunnossa.---