Suosikit

Kirjaudu sisään

Kirjaudu sisään tai luo uusi käyttäjä voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi

Apu

KORJATTU: Visma Sovelluspalveluun kirjautumisessa häiriötä 27.8.2020

updated by Olli Hietala VISMA 27-08-2020 08:48

KORJATTU klo.9:36: Vika näyttäisi olevan nyt ohi. Syynä oli palveluntarjoajan sähkönjakelussa ollut häiriö. *** Visma Sovelluspalvelu sivustolla on havaittu häiriötä ja sovelluspalvelu.visma.fi sivusto on tällä hetkellä pois käytöstä. Kirjautumisessa palveluun voi olla hitautta mahdollisesti alkuun kun monet käyttäjät menevät sinne nyt yhtä aikaa. Vikaa selvitellään parhaillaan. Tiedotamme Visma Communityssä kun asian tutkinta etenee. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa!

Visma L7 OVT postituksen Error 26083

updated by Henri Karhama MODERATOR 12-08-2020 12:39

Olemme havainneet käytön estävän yhteensopivuusongelman Visma L7 OVT toiminnollisuuksissa sekä yhteistyökumppanimme eBOX liikennöintiohjelmassa. Ilmenevä vikailmoitus on: ”Err: 26083: Unable to open client certificate store or establish client credentials”.

KORJATTU - Visma.net AutoPay sivustolla hitautta - Maksujen lähetyksessä saattaa esiintyä häiriötä

updated by Olli Hietala VISMA 03-06-2020 09:51

Päivitetty 4.6.2020: Tuotekehitys on julkaissut AutoPay päivityksen tuotantoon eilen iltapäivällä jonka pitäisi auttaa sivuston hitauteen ja aikakatkaisu virheisiin. *** Visma.net AutoPay sivustolla on havaittu hitautta liikuttaessa sivustolla ja myös maksujen lähetyksessä AutoPay palveluun on saattanut olla ongelmia hetkittäin. Asia on selvityksessä ja tiedotamme tässä tiedotteessa kun tilanne on saatu korjattua. Jos maksuaineiston lähetyksessä tulee virheilmoituksia suosittelemme tarkistamaan visma.net AutoPay näkymästä maksun tilan Yhteenveto-välilehdeltä ja varmistamaan menikö maksu onnistuneesti perille. -Visma Sovellustuki

Korjattu: Visma.net AutoPay - uusien pankin avainten latauksessa häiriötä (OP + Samlink-pankit)