Suosikit

Kirjaudu sisään

Kirjaudu sisään tai luo uusi käyttäjä voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi

Apu

KORJATTU - Visma.net AutoPay sivustolla hitautta - Maksujen lähetyksessä saattaa esiintyä häiriötä

updated by Olli Hietala VISMA 03-06-2020 09:51

Päivitetty 4.6.2020: Tuotekehitys on julkaissut AutoPay päivityksen tuotantoon eilen iltapäivällä jonka pitäisi auttaa sivuston hitauteen ja aikakatkaisu virheisiin. *** Visma.net AutoPay sivustolla on havaittu hitautta liikuttaessa sivustolla ja myös maksujen lähetyksessä AutoPay palveluun on saattanut olla ongelmia hetkittäin. Asia on selvityksessä ja tiedotamme tässä tiedotteessa kun tilanne on saatu korjattua. Jos maksuaineiston lähetyksessä tulee virheilmoituksia suosittelemme tarkistamaan visma.net AutoPay näkymästä maksun tilan Yhteenveto-välilehdeltä ja varmistamaan menikö maksu onnistuneesti perille. -Visma Sovellustuki

Korjattu: Visma.net AutoPay - uusien pankin avainten latauksessa häiriötä (OP + Samlink-pankit)

updated by Olli Hietala VISMA 01-04-2020 15:20

Päivitetty 3.4.2020: Tilanne pankin avainten latauksessa OP ja Samlink pankeille on korjattu. *** Uusien pankin avainten lataamisessa on havaittu häiriötä Visma.net AutoPay palvelussa. Vikaa selvitetään parhaillaan. Toistaiseksi uusien pankin avainten lataaminen seuraaville pankeille ei onnistu: OP, Säästöpankit, POP, Aktia, Handelsbanken. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki

F-Secure estää L7 Pankkiyhteyssovelluksen avautumisen

updated by Hannu Valjakka VISMA 29-10-2018 14:51

Tänään ilmestynyt F-Securen viruskuvaus estää virheellisesti L7 Pankkiyhteyssovelluksen toiminnan asettamalla L6pankki.exen karanteeniin. Ongelman voi kiertää sallimalla ko. sovelluksen F-Securesta. F-Securelle on ilmoitettu asiasta ja pysyvä korjaus tulee todennäköisesti seuraavassa viruskuvauspäivityksessä. Tämä koskee vain F-Securen virustorjutatuotteita käyttäviä asiakkaita.

• Näytöt 1933