KORJATTU 19.11.2018: Häiriötä laskujen siirtymisessä Visma.net Approvaliin Visma Document Centeristä

updated by Olli Hietala VISMA 19-11-2018 15:30

Päivitetty 20.11.2018: Vika kuitattiin korjatuksi 19.11.2018 klo.16:56. Laskujen pitäisi siirtyä normaalisti DC:n ja Approvalin välillä. Jos asiakirja on tilassa 'siirtyy Visma.net Approvaliin..' kokeile ottaa se pois kierrosta ja laittaa uudelleen kiertoon normaalisti. -Visma Sovellustuki ***** Tuotekehitys on havainnut häiriötä Visma Document Centerin ja Visma.net Approvalin välillä. Laskujen tilat eivät päivity Document Centeriin ja uusien laskujen siirtymisessä Visma.net Approvaliin on viivettä. Asia on tutkinnassa ja tuotekehitys korjaa tilannetta parhaillaan. Ajantasaista tietoa vian selvityksestä löytyy myös täältä:https://status.visma.com/ Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki

KORJATTU! Visma.net Expensessä kirjanpito tili puuttuu- teksti tulosteella

updated by Matti Aaltonen VISMA 12-06-2018 16:02

Asiakkaamme raportoivat tänä aamuna tilanteesta jossa kirjanpitotilit näyttivät kadonneen matkalaskuilta kun tositteen otti näytölle. Tämä johtui tänään ja eilen olleesta vikatilanteesta Expensestä. Vikatilanne korjattiin tänään (12.6) puolenpäivän aikaan mutta voi olla ennen sitä tehdyillä matkalaskuilla tilitiedot tulevat takaisin vasta kun matkalaskua käydään muokkaamassa jotta tiedot päivittyvät. Osa asiakkaista on kertonut että tiliöinti tiedot tulivat automaattisesti takaisin ja osa taas että laskua piti muokata jotta ne saatiin takaisin. Toivottavasti tilanne korjaantuu viimeistään laskun muokkauksen aikana mutta jos näin ei edelleenkään käy ottakaa yhteys tukeen niin tutkitaan tilannetta tarkemmin. Pahoittelemme viasta aiheutunutta vaivaa! -Olli, Visma Sovellustuki