KORJATTU 19.10.2017: Visma.net AutoPay: Osa 17.10 päiväyksen saapuvista aineistoista myöhässä

updated by Matti Aaltonen VISMA 19-10-2017 13:30

Saamamme tiedonmukaannoudoissa on esiintynyt häiriötä 17.10 päiväyksellä olevien aineistojen noudossa Visma.net AutoPay palveluun. Ainakin POP-pankin aineistoja on jäänyt tuolloin noutamatta ja nouto on tänään 19.10 klo.13.00 alkaen käynnistetty uudelleen joten noutamattomat aineistot saadaan vielä tämän päivän aikana noudettua. Jos aineistoja ei vieläkään saada noudettua tulee pankista tarkistaa, että aineisto on varmasti heillä noutamattomana.

KORJATTU! Nordean konekieliset tiliotteet myöhässä pe 13.10

updated by Matti Aaltonen VISMA 13-10-2017 09:14

Nordean konekieliset tiliotteet myöhässä. Visma.net AutoPay asiakkaat saavat tiliotteet tämän päivän aikana kun saamme aineistot noudettua pankista. Massasta johtuen tämä voi kestää jonkin aikaa. PÄIVITETTY klo.14:40: Nordeasta saadun tiedon mukaanvika on nyt korjattu ja tiliotteet on saatu muodostettua kaikille asiakkaille. Jos tiliote aineistoa Nordean tilille ei vieläkään näy Visma.net AutoPayssa tulee aineisto ladattavaksi huomisen aamun aikana la 14.10.2017. Uutta ylimääräistä noutoa Nordealta ei enää aloiteta tänään Visman toimesta. -Visma Sovellustuki