KORJATTU! Visma.net Expensessä kirjanpito tili puuttuu- teksti tulosteella

updated by Matti Aaltonen VISMA 12-06-2018 16:02

Asiakkaamme raportoivat tänä aamuna tilanteesta jossa kirjanpitotilit näyttivät kadonneen matkalaskuilta kun tositteen otti näytölle. Tämä johtui tänään ja eilen olleesta vikatilanteesta Expensestä. Vikatilanne korjattiin tänään (12.6) puolenpäivän aikaan mutta voi olla ennen sitä tehdyillä matkalaskuilla tilitiedot tulevat takaisin vasta kun matkalaskua käydään muokkaamassa jotta tiedot päivittyvät. Osa asiakkaista on kertonut että tiliöinti tiedot tulivat automaattisesti takaisin ja osa taas että laskua piti muokata jotta ne saatiin takaisin. Toivottavasti tilanne korjaantuu viimeistään laskun muokkauksen aikana mutta jos näin ei edelleenkään käy ottakaa yhteys tukeen niin tutkitaan tilannetta tarkemmin. Pahoittelemme viasta aiheutunutta vaivaa! -Olli, Visma Sovellustuki

KORJATTU 3.4. klo 13:39: Visma.net Approvalissa ja Expensessä häiriötä 3.4.2018

updated by Matti Aaltonen VISMA 29-03-2018 08:27

Visma.net Approvalissa ja Expensessä on havaittu 3.4.2018 vikatilannetta. Kirjautuminen palveluihin ei tällä hetkellä välttämättä onnistu ja laskujen siirrossa saattaa esiintyä myös häiriötä. Ajantasaista tiedotetta asian selvittämisestä voi seurata https://status.visma.com/sivustolla. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa! -Visma Sovellustuki