*Ratkaistu* Häiriö Danske Bankin maksuliikenteessä

updated by Elina Mykkänen VISMA 12-11-2018 14:45

Hyvä asiakkaamme, Danske Bankin Web Services -kanavassa on tällä hetkellä häiriö, ja Danske Bankin tileiltä tehdyt maksut epäonnistuvat.Asia on tutkinnassa Danske Bankissa. Danske Bankin tiedotetta kannattaa seurata tämän osalta: https://www.danskebank.fi/fi-fi/tietoa-danskebankista/Yhteystiedot/Yritysasiakkaat/Pages/tilannetiedotteet.aspx Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa! --------------- Päivitys 12.11.2018 klo 14:45: Danske Bankissa ollut maksuliikenteen häiriö on saatu korjattua klo 14:15, ja maksut välittyvät pankkiin taas normaalisti.

Poikkeus asiantuntijapalvelumme aukioloajassa 8.11.2018

Elina Mykkänen VISMA 07-11-2018 14:52

Hyvä asiakkaamme, Netvisorin asiantuntijapalvelun puhelinpalvelu palvelee poikkeuksellisesti vain klo 13-14 torstaina 8.11.2018 henkilöstömme koulutuksen vuoksi. Voitte jättää meille ääniviestin, lähettää tukipyynnön sähköpostitse tai kirjoittaa kysymyksen Communityyn. Vastaamme teille mahdollisimman pian! Ystävällisin terveisin, Netvisorin Asiantuntijapalvelu