Suosikit

Kirjaudu sisään

Kirjaudu sisään tai luo uusi käyttäjä voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi

Apu

* Ratkaistu Ongelma ostolaskujen hyväksynnässä pikalinkin kautta

updated by Markus Anttonen VISMA 18-06-2020 09:06

Netvisorissa on nyt valitettavasti ongelma ostolaskujen hyväksynnässä pikalinkin kautta. Asia on kehityspuolella tutkinnassa ja pyritään ratkaisemaan mahdollisimman pian. Itse Netvisorin kautta laskujen hyväksyntä onnistuu. Sama ongelma koskettaa myös pankkitilin saldopäivitystä. --------------- Ongelma on saatu korjattua 18.6.2020 klo 11:20

*Ratkaistu* Danske Bankin pankkitunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei onnistu

updated by Milla Hiltunen VISMA 15-06-2020 12:38

Olemme saaneet tietoomme, että Danske Bankin tunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu. Netvisoriin voi kirjautua normaalisti joko muiden pankkien tunnuksilla tai käyttämällä Netvisor ID:tä.Suosittelemme asiakkaitamme ottamaan Netvisor ID:n käyttöön heti kun mahdollista vastaavien tilanteiden varalle. Tästä ohjeemme käyttöönoton tekemistä varten:https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115010796908-Palveluun-kirjautuminen-Netvisor-ID-n-avulla

Kirjautumisessa katko Telian tunnistuspalveluiden osalta 7.6.2020 klo 5.00-11.00

updated by Markus Anttonen VISMA 04-06-2020 07:10

Samlink tekee huoltotoimenpiteitä sunnuntaina 7.6.2020 klo 5.00-11.00. Huoltotoimenpiteiden aikana seuraavien pankkien tunnistautuminen ei ole käytettävissä Telia Tunnistus -palvelussa: Aktia Pankki Oyj,Bonum Pankki Oyj,Handelsbanken (Suomi),Oma Säästöpankki Oyj,POP Pankit,Suomen Hypoteekkiyhdistys,Säästöpankit,Säästöpankkien Keskuspankki Suomi Oyj. Huoltotyö vaikuttaa Netvisoriin kirjautumiseen kyseisenä aikana näiden pankkien pankkitunnuksilla.