Suosikit

Kirjaudu sisään

Kirjaudu sisään tai luo uusi käyttäjä voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi

Apu

* Ratkaistu Ongelma ostolaskujen hyväksynnässä pikalinkin kautta

updated by Markus Anttonen VISMA 18-06-2020 09:06

Netvisorissa on nyt valitettavasti ongelma ostolaskujen hyväksynnässä pikalinkin kautta. Asia on kehityspuolella tutkinnassa ja pyritään ratkaisemaan mahdollisimman pian. Itse Netvisorin kautta laskujen hyväksyntä onnistuu. Sama ongelma koskettaa myös pankkitilin saldopäivitystä. --------------- Ongelma on saatu korjattua 18.6.2020 klo 11:20

*Ratkaistu* Danske Bankin pankkitunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei onnistu

updated by Milla Hiltunen VISMA 15-06-2020 12:38

Olemme saaneet tietoomme, että Danske Bankin tunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu. Netvisoriin voi kirjautua normaalisti joko muiden pankkien tunnuksilla tai käyttämällä Netvisor ID:tä.Suosittelemme asiakkaitamme ottamaan Netvisor ID:n käyttöön heti kun mahdollista vastaavien tilanteiden varalle. Tästä ohjeemme käyttöönoton tekemistä varten:https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115010796908-Palveluun-kirjautuminen-Netvisor-ID-n-avulla

*Ratkaistu* Häiriöitä Netvisorin toiminnoissa Chrome selaimella

updated by Milla Hiltunen VISMA 22-05-2020 10:12

Osalla käyttäjistä on havaittu ongelmia Netvisorissa erilaisissa toiminnoissa, esimerkiksi tiliotteiden kirjauksessa toiminnolla Muu tapahtuma ja myyntihyvityslaskuja kohdistaessa. Ongelmia on havaittu Google Chrome-selaimen uusimmassa versiossa Version 83.0.4103.61. Suosittelemme kokeilemaan toista selainta esimerkiksi Firefoxia. Ongelmaa tutkitaan ja päivitämme tätä tiedotetta heti, kun tilanteesta saadaan lisää tietoa.

Kirjautumisessa katko Telian tunnistuspalveluiden osalta 17.5 klo 05.00-11.00

updated by Minna Kuusela VISMA 13-05-2020 09:30

Tulevana viikonloppuna useiden pankkien järjestelmissä tehdään huoltotöitä, joiden aikana Telia Tunnistus -palvelu ei toimi kyseisten pankkien kautta.Huoltokatkon piirissä olevat pankit ovat: Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, POP Pankit sekä Säästöpankit.Huoltokatko alkaa: 17.5.2020 05.00Huoltokatko päättyy: 17.5.2020 11.00-----------------Next weekend, maintenance work will be performed on the systems of several banks, during which time the Telia Identification service will not operate through those banks.The banks subject to the maintenance break are: Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, POP Pankit and Säästöpankit.Maintenance break begins: May 17th, 5:00am

Muutostöitä Netvisorin palvelualustassa - huoltoikkunat 16. ja 17.5.2020 klo 16:00 - 00:00

updated by Laura Sainio VISMA 08-05-2020 17:23

Hyvät asiakkaamme, Teemme muutostöitä Netvisorin palvelualustaan lauantaina 16.5.2020 klo 16.00 alkaen. Muutostöiden aikana Netvisor-palvelu tulee olemaan ajoittain asiakkaiden saavuttamattomissa. Olemme myös varanneet muutostöitä varten toisen huoltoikkunan sunnuntaina 17.5.2020 klo 16.00 alkaen. Päivitämme tätä tiedotetta, kun muutoksista aiheutuvan palvelukatkon pituus tarkentuu.Suosittelemme, että huolehditte aikakriittiset toimenpiteet valmiiksi huoltopäivinä jo ennen klo 16.00.