*Ratkaistu* Sopimuslaskutus: virhe laskentakohteiden muodostumisessa aikavälillä 11.7. - 7.8.2019

updated by Minna Kuusela VISMA 25-07-2019 12:57

Olemme havainneet sopimuslaskutuksessa virheen, jonka seurauksena palvelukoreista aikavälillä 11.7.-26.7.2019 muodostuneissa myyntilaskuissa ei ole laskentakohdetietoja. Asia korjataan tänään, mutta valitettavasti korjaus ei vaikuta jo muodostuneisiin laskuihin. Tulemme tiedottamaan järjestelmän sisäisellä viestillä niitä yrityksiä joissa epäilemme virheen esiintyneen.

*Ratkaistu* Osuuspankin Web Services -kanavassa häiriö

updated by Laura Sainio VISMA 19-07-2019 08:22

Osuuspankin Web Services-kanavassa on havaittu häiriö 19.7 klo 8.00. Häiriö on Osuuspankin päässä. Tästä johtuen millekään Netvisorista Osuuspankin Web Services-kanavaan lähetetyistä aineistoista, kuten Netvisorista Osuuspankkiin lähetettävistä maksuista ja verkkolaskuista, ei saada tällä hetkellä palautteita pankista. Maksut, joita ongelma koskee, asetetaan virheeseen "Varmista aineiston tila pankistasi. Netvisor ei ole saanut aineiston tilatietoa pankin järjestelmältä." Suosittelemme tarkistamaan maksun onnistumisen suoraan Osuuspankista. Osuuspankin yhteyksillä lähetetyt kuluttajaverkkolaskut yritetään lähettää uudelleen meidän toimestamme, kun häiriö on korjattu Osuuspankin toimesta. Huom. virheeseen asetettuja maksuaineistoja ei lähetetä automaattisesti uudelleen. --------- Klo 08.00 - Häiriötilanne alkoi Klo 12.45 - Häiriötilanne on saatu korjattua