Suosikit

Kirjaudu sisään

Kirjaudu sisään tai luo uusi käyttäjä voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi

Apu

*Ratkaistu* Danske Bankin pankkitunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei onnistu

updated by Milla Hiltunen VISMA 15-06-2020 12:38

Olemme saaneet tietoomme, että Danske Bankin tunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu. Netvisoriin voi kirjautua normaalisti joko muiden pankkien tunnuksilla tai käyttämällä Netvisor ID:tä.Suosittelemme asiakkaitamme ottamaan Netvisor ID:n käyttöön heti kun mahdollista vastaavien tilanteiden varalle. Tästä ohjeemme käyttöönoton tekemistä varten:https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115010796908-Palveluun-kirjautuminen-Netvisor-ID-n-avulla

Kirjautumisessa katko Telian tunnistuspalveluiden osalta 7.6.2020 klo 5.00-11.00

updated by Markus Anttonen VISMA 04-06-2020 07:10

Samlink tekee huoltotoimenpiteitä sunnuntaina 7.6.2020 klo 5.00-11.00. Huoltotoimenpiteiden aikana seuraavien pankkien tunnistautuminen ei ole käytettävissä Telia Tunnistus -palvelussa: Aktia Pankki Oyj,Bonum Pankki Oyj,Handelsbanken (Suomi),Oma Säästöpankki Oyj,POP Pankit,Suomen Hypoteekkiyhdistys,Säästöpankit,Säästöpankkien Keskuspankki Suomi Oyj. Huoltotyö vaikuttaa Netvisoriin kirjautumiseen kyseisenä aikana näiden pankkien pankkitunnuksilla.

Elisalla huoltotöitä 22.5.2020 22:00 - 25.5.2020 05:00

updated by Niina Härkänen VISMA 18-05-2020 09:34

Elisa tekee tulevan viikonlopun aikana huoltöitä, jotka tulevat vaikuttamaan Elisan mobiilivarmenteen käyttöön. Tämä vaikuttaa Netvisoriin kirjautumiseen Elisan mobiilivarmenteen kautta. Katkokset tapahtuvat pääsääntöisesti öisin, mutta on mahdollista että katkoksia voi esiintyä vielä maanantaina 25.5. aikaisin aamusta.