Suosikit

Kirjaudu sisään Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.
Apu

*Ratkaistu* Häiriö kirjautumisessa Nordean pankkitunnuksilla

updated by Tiina Ukkonen VISMA 15-01-2020 08:17

Häiriö Nordean pankkitunnuksilla kirjautumisessa: Telialta saamamme tiedon mukaan Tunnistus -palvelussa Nordean kautta tapahtuvissa tunnistautumisissa on havaittu ongelma eivätkä tällä hetkellä tunnistautumiset onnistu. Vika on Telialla tutkinnassa. Pahoittelemme aiheutunutta haittaa. Suosittelemme käyttämään Netvisoriin kirjatumiseen muiden pankkien pankkitunnuksia tai Netvisor ID:tä.Suosittelemme asentamaan Netvisor ID:n tai mobiilivarmenteen, jotta Netvisoriin kirjautumiseen on useampia mahdollisuuksia pankkitunnuksilla kirjautumisen lisäksi. Lisätietoja Netvisor ID:stä:https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115010796908-Palveluun-kirjautuminen-Netvisor-ID-n-avulla