for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei.
Vi er i gang med å se på muligheter for å jobbe enda bedre i forhold til utarbeidelse, bruk og evalueringer av tiltaksplaner. Har sett på noen maler fra Danmark, som oppleves som veldig fine - da det er brukt ulike bildeillustrasjoner blant annet. Lurer på om det er noen tjenester her som har laget sine egne maler, som de tenker fungerer godt og som ønsker å dele? 🙂
Ett annet spørsmål: Vi bruker per nå mal som ligger i Flyt. Er det ikke mulig at tiltaksplanen (mål og delmål) flettes inn i evalueringen - slik at man ikke må skrive inn alt i evalueringen? Så at dette var tatt opp som tema tidligere her, men klarte ikke å se om det var gjort endring og eventuelt hva må vi gjøre for å få det til? 🙂
Hei. Tusen takk svar på tråden her, og syns både planen og evalueringen så veldig fine ut 🙂 Jeg skal forsøke å få sendt deg de malene vi har sett på.
- Marthe
Vi driver og jobber med og prøver ut noen litt mer barnevennlige maler for tiltaksplan og evaluering. De er dessverre i PDF-form, da bildene blir veldig grå og triste i Word, så litt kronglete å justere om man trenger flere ruter. De er helt ferske, så har bare testet ut planmalen en gang, så vet jo ikke hvor godt de funker enda. Har tatt litt utgangspunkt i den nedlastbare verktøykassen til RBUP rundt BBIC for å utarbeide spørsmål.
Vi tar gjerne imot forslag og konstruktiv kritikk for å gjøre de enda bedre! Ønsker også gjerne å se malene dere har sett på fra Danmark for enda mer inspirasjon. 😁
Hei! Disse var kjempe fine!
Skanner dere de inn i fagsystemet etterpå eller har dere fått de inn i systemet?
Jeg har ikke klart å få de inn i fagsystemet med alle illustrasjonene og slikt, så per nå så har vi de liggende på Teams/OneDrive og printer ut når de skal brukes, og scanner inn ferdig utfylt. 😊
Tusen takk for raskt svar 🙂
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.