Mijn Communities
Help

Maak nu gebruik van de nieuwe Visma Online Academy

door Anne Steenaart (Bijgewerkt ‎23-11-2022 10:22 door Anne Steenaart VISMA )

Visma Software heeft gekozen voor een nieuw leerplatform. Zo bieden wij je een optimale leerervaring. De afgelopen maanden hebben wij de bestaande cursussen overgezet. Vanaf vandaag kan je de nieuwe Visma Online Academy bezoeken via leren.vismasoftware.nl


Hoe start ik met leren in de nieuwe Visma Online Academy?

  1. Ga naar leren.vismasoftware.nl
  2. Heb je een Visma Connect account? Dan kan je hiermee inloggen.
    Anders klik je op Account aanmaken.
  3. Selecteer jouw Visma-product voor automatische toegang tot de voor jou relevante online cursussen. 
  4. Op het Dashboard zie je de cursussen van het product dat je hebt geselecteerd.
  5. Om ook de cursussen van andere producten te zien, klik je linksboven op het gebruikersmenu en kies je Catalogussen.

 

Ik heb toch al een account voor de (oude) Visma Online Academy?

Heb je al een account voor de oude Visma Online Academy? Dan dien je met onderstaande punten rekening te houden.

  • Vanaf vandaag kan je nog werken in beide leerplatformen. Wij adviseren je om volledig het nieuwe platform te gebruiken.
  • Wil je cursussen waarmee je bent gestart nog afronden? Je kan gebruikmaken van het oude platform tot en met 31 december 2022.
  • De voortgang die je maakt op het oude platform zal niet meegaan naar je nieuwe account.
  • Je zult tijdelijk twee Visma Online Academy-tegels hebben in Visma Home. Zodra het oude platform eind 2022 wordt uitgeschakeld verdwijnt ook deze tegel. 

Begin met leren in de nieuwe Visma Online Academy!

 

Veel leerplezier!

 

Heb je vragen over de nieuwe Visma Online Academy? Stel ze via trainingen@visma.com, wij helpen je graag verder.