avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Mina områden

Logga in för att följa områden och för att få genvägar i denna meny

2 TIMMARS WEBBUTBILDNING I VISMA TRANSPA

(updated by Malin C Andersson VISMA ‎16-08-2018 15:12 )
Malin C Andersson

Utbildningen är webbaserad och pågår i 2 timmar. Upp till 5 personer kan delta samtidigt. Med utgångspunkt i ert företag går vi igenom funktionaliteten i vår nya version Visma TransPA Gold. Vi fokuserar på förändringar och förbättringar inom följande områden:

• Personal
  • Anställning
  • Schemaläggning
  • Tidrapportering
  • Attestera Tidrapporter
  • Kalenderarbete
  • Kompetensutveckling
  • Rapporter

Det finns också möjlighet att gå igenom andra områden eller fördjupa sig i något specifikt område som ni tycker är mer aktuellt för just er verksamhet.

Kostnad: 2495 kr per kurstillfälle. Anmälan är bindande.

SE LISTA ÖVER UTBILDNINGSTILLFÄLLEN OCH ANMÄL DIG HÄR >>

11 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

När kommer nästa utbildningstillfälle ?
Hittar inget mer tillfälle ?

Hej Danne!

Nya utb tillfällen kommer inom kort. Håll utkik!

Maila mig gärna på utbildning.transpa@visma.com så kan vi ändå hitta en tid för dig/er.

Ha det gott!

CONTRIBUTOR *

@Malin C Andersson , fick mail av Annica Thorin då vi har ett utbildningspaket att utnyttja.
Tack för återkoppling

CONTRIBUTOR *

@Annica Thorin 
Jag är helt färdig med mina möten så jag finns tillgänglig från nu fram till 16:00.

@DanneDoppsko Perfekt, jag ringer dig så snart jag kan.

CONTRIBUTOR ***

Varför har man endast webbutbildningar i transPA? Tror säkert att det är fler än jag som skulle uppskatta om man kunde ha fysiska utbildningar också. 

Hej!

Vi har fysiska utbildningar också. Antingen på plats på ditt företag (se artikeln "Hemma hos utbildning") eller när vi har många förfrågningar från samma område så ordnar vi gruppträffar.

Maila oss gärna på utbildning.transpa@visma.com så berättar vi mer.

Ha det fint!

CONTRIBUTOR ***

Hej!

Jo jag har sett att ni  har utbildningar på plats på ens företag men jag tror att om man inte har arbetet så länge med ett program eller är ny så kanske man vill ha möjlighet att kunna gå en utbildning, gruppträff med andra. Så man kan "diskutera"  fysiskt med andra.  Och man vill ju inte vänta med att gå en gruppträff när det finns "tillräckligt" med förfrågningar, för det kan ju dröja väldigt länge tills det sker.

Hej!

Tack för din input! Kanske kan vara ett ypperligt tillfälle i vårt nya community att kolla av vilket intresse som finns.

Håll utkik här, inom kort lägger vi ut en intresseförfrågan.

Hej Caarina!

Nu ligger ett datum för utb träff här hos oss i Håby upplagt under kurser.

Gå in och kolla om det kan vara något för dig.

Ha det gott!

CONTRIBUTOR ***

Hej

Tack, tror att denna tillfälle krockar med ett annat i min kalender men ska se om jag kan ändra på detta. Mvh Caarina