Mijn Communities
Help

Bestanden slepen naar Visma.net

04-10-2018 16:45 (Bijgewerkt op 20-02-2024)
  • 4 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 1979 Weergaven

Vanuit de Windows verkenner is het mogelijk om bestanden eenvoudig naar stamgegevens of transacties in Visma.net te slepen (drag & drop).

 

Bekijk onderstaande animatie waarin wordt gedemonstreerd hoe een PDF document wordt gekoppeld aan de stamgegevens van een debiteur. Op dezelfde manier kunnen bestanden ook worden gekoppeld aan verschillende soorten transacties, zoals Verkoopfacturen, Journaaltransacties, Inkooporders, enzovoort. 

 

BestandSlepenNaarVN.gif

Opmerkingen
Martijn Erkens
CONTRIBUTOR ***
door Martijn Erkens

Wij willen nog al eens regelmatig e-mails (.msg) bestanden toevoegen, maar dat lijkt niet mogelijk. Is dat ergens nog in te stellen of aan te vragen als feature?

door sanderdercksen

Hoi Martijn,

Op dit moment is dat inderdaad niet mogelijk en zijn alleen een aantal bestandstypen toegestaan. Ik begrijp je verzoek om .msg bestanden te kunnen koppelen en daarvoor kan ik zeker een verzoek indienen. Het is dan overigens niet mogelijk om de .msg direct in Visma.net te bekijken, hiervoor zul je dan de bijlage moeten downloaden en openen op een lokaal device. 

Martijn Erkens
CONTRIBUTOR ***
door Martijn Erkens

Dankjewel, Sander! Het zou fijn zijn als je een verzoek in kunt dienen hiervoor. Het zou ons heel erg helpen.

door sanderdercksen

@Martijn Erkens het heeft even geduurd maar we zijn je opmerking niet vergeten 😉

In de release van 9.82 is dit nu meegenomen: https://community.visma.com/t5/Nieuws-in-Visma-net-ERP/Upload-bestanden-type-eml-en-msg-nu-ook-toege...

Medewerkers