Mijn Communities
Help

Wat betekenen de verschillende rollen in Visma.net Admin? 

30-07-2021 12:13 (Bijgewerkt op 20-03-2023)
  • 3 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 2032 Weergaven

Een gebruiker in Visma.net kan worden toegewezen aan een of meerdere rollen. Dit toewijzen van rollen kan gedaan worden in het onderdeel Visma.net Admin.

 

Maar wat betekenen de verschillende rollen die aan een gebruiker toegewezen kunnen worden?

 

In de Visma Academy is een beschrijving beschikbaar van alle rollen in Visma.net Admin. Deze beschrijving is te vinden in de training Visma.net Financials Instructievideo's.

 

Om het voor de accountant makkelijker te maken het overzicht te kunnen downloaden is er daarnaast ook nog een PDF met de beschrijvingen bij dit bericht gevoegd.

 

image.png

Opmerkingen
Anna Kleefstra
PARTNER
door Anna Kleefstra

In de instructie/PDF gaat het over Full user en Light user, maar niet over de inhoud van bijvoorbeeld Financials AO User, Finnancials AO Keyuser etc.

Tomas Vaal
CONTRIBUTOR *
door Tomas Vaal

In de PDF staat bij "Light User" dat een uitgebreide beschrijving te vinden is in de Visma.net Light User informatiesheet. Waar kan ik deze vinden/downloaden?

door sanderdercksen

Ik zie dat deze brochure inderdaad niet meer beschikbaar is op de website. Ik heb hem nu als bijlage in dit bericht gekoppeld.