annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mijn Communities

(bijgewerkt door Mayron Beudeker VISMA ‎17-01-2019 13:47 )
  • 1 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 696 Weergaven

Vraag

Hoe kan ik geüploade foto's koppelen aan transacties?

Antwoord

Geüploade foto's

Onder Inkoop – Geüploade foto's kun je verschillende foto's koppelen aan transacties in Visma eAccounting Standaard. Dat kan bijvoorbeeld een foto van een bon zijn die je aan een boekstuk in de rekeningen koppelt, of een inkoopfactuur in pdf-formaat die je koppelt aan de in Visma eAccounting Standaard geregistreerde inkoopfactuur.

Met de Visma eAccounting- of Visma Scanner app kan jij of jouw debiteur een foto maken van een bon of een inkoopfactuur en deze foto verzenden naar Visma eAccounting Standaard. In de app geef je op of het een foto van een factuur of van een bon betreft.

Je kunt foto's ook handmatig verzenden naar Visma eAccounting Standaard, door de foto vanuit Explorer te verslepen, per e-mail te sturen of door een bestaand bestand te uploaden.

Alle verzonden foto's vind je onder Inkoop – Geüploade foto's. De foto's die nog niet zijn gekoppeld aan een transactie, staan onder Niet-gekoppelde foto's. Alle foto's die wel aan een transactie zijn gekoppeld, zijn te vinden onder Gekoppelde foto's. Je kunt zoeken naar een foto uit een bepaalde periode of van een bepaalde debiteur.

Hulp nodig bij het toevoegen, koppelen of verwijderen van foto's? Lees meer in Geüploade foto's toevoegen, Foto koppelen en Foto verwijderen.

Opmerkingen
CONTRIBUTOR *

Hallo,

Hoe lang duurt het voor foto's per mail worden toegevoegd aan de geüploade foto's?

Daarnaast lees ik hier dat het mogelijk is om foto's te draaien. In het systeem zie ik de mogelijkheid niet en ook niet in de app. Hoe kan ik de afbeelding draaien?