Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
(updated by Thor Lundehoj VISMA ‎23-08-2019 15:12 )
Mads Torp
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 33 Visninger

Som default bliver en ny brugers notifikations indstillinger, desværre, indstillet til at man skal modtage alle notifkationer. Det vil sige, at du vil komme til at modtage notifkationer hver gang et opslag opdateres, selv ved små ændringer. Dette kan og vil blive til en irritation, da nogle opslag bliver opdateret dagligt. 
Beklageligvis er det endnu ikke muligt for os, at ændre i en brugers default notifikation-indstillinger.

Derfor opfordrer vi alle brugere til at ændre deres notifikations indstillinger, så snart de kan 

Løsningen på denne udfordring er heldigvis simpel:

1. Klik på dit profilbillede i top højre hjørne af Visma Community
  2. Klik ”Mine abonnementer”
  3. Klik ”Notifikationsindstillinger”

Nu kan du ændre i alle typer af notifikationer, og alle scenarier som måtte forekomme.

Vi vil anbefale ihvertfald at gøre følgende:

1. Scroll ned til ”E-mailbeskeder” og ændr ”Nye tråde og artikler, som postes inden for emnerne i den gruppe, jeg abonnerer på” til ”I et dagligt sammendrag” eller "aldrig".
  2. Scroll ned til "Ændringer i udgivne vidensbaseartikler og -tråde inden for emner, som jeg abonnerer på" her står den som default til "For større ændringer", men da systemet har svært ved at differentiere småt fra stort, kan det være en god ide at ændre dette til aldrig, indtil problemet er løst. Du kan dog altid komme tilbage til dette punkt og ændre det tilbage igen eller ændre det til aldrig, hvis du føler at du har fået for mange emails.
  3. Scroll ned og klik ”Gem”

Det anbefales på det kraftigste, at du selv kigger rundt på notifikations-siden, og indstiller det hele til det, som du finder bedst. 

Se eventuelt videoguiden nedenfor: