Dine produkt- og fagområder er altid tilgængelige i topmenuen på i Community. Du vælger selv, hvilke produkt- og fagområder du ønsker at have tilgængelige i boksen "Mine områder".
Når du logger ind første gang blive boksen "Mine områder" automatisk fyldt ud med relevante produkt- og fagområder, som er baseret på din profil hos Visma.
Har du ikke fået tilknyttet en profil, så kontakt os på ve-dk-community@visma.com, så hjælper vi dig i gang.
Justere "Mine områder"
Du kan selv kan justere hvilke produkt- og fagområder, du ønsker i din oversigt.
- Gå til din profil eller linket “Mine områder” i topmenuen og vælg "Administrer mine områder".
Administrer mine områder
- Du kan vælge at Fjerne områder du ikke bruger og tilføje områder, som er relevante for din løsning hos Visma.
Mine områder
Tilføj/Fjern "Mine områder"
- Husk at gemme når du har lavet ændringer!
Tilføj andre områder til Min Profil
Du har mulighed til at tilføje mange flere områder end de du finder på din profil.
- Log ind
- Navigér dig til ønsket område for eksempel ved at bruge søgeboksen for produkt- og fagområder på højre side
- Klik på den grønne knap Tilføj til i Mine områder på oversigt-siden for området.
Brug brødsti som navigering
Brødsti
Brug søgeboks til produkt- og fagområder
Brug søgeboksen