Mine produkter
Hjælp

Fejl i visning af udskrifter

24-07-2014 23:04
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 771 Visninger
Her kan du finde svar på de fejlmuligheder, der kan opstå i forbindelse med udskrifter i Stellar

1. Jeg ser ikke PDF udskriften på skærmen - feltet er sort eller blank.

Hvis du benytter visning til PDF, når du genererer udskrifter, kan en af de faktorer der gør du ikke kan se PDF udskrifter, være (ændret) sikkerhedsindstillinger i Adobe Acrobat Reader XI

sandkassebeskyttelse

Du gør følgende :

1. Luk Stellar
  2. Åben programmet Adobe Reader version XI
  3. Gå via Rediger – Vælg Indstillinger
  4. Vælg under Kategori :Sikkerhed (udvidet)
  5. Fjern markering i Sandkassebeskyttelse (Aktiver beskyttet tilstand ved start)
  6. Vælg Ok og Luk Adobe Reader
  7. Åben Stellar og forsøg endnu en udskrift.

2. Jeg kan ikke generere PDF udskrifter ?

Tjek indstillingerne for ønsket visning af udskrifter : 

1. Åben Stellar og Vælg Regnskab  
  2. Klik på Filer
  3. Tjek om der forefindes (v) Foran Vis Udskrift. (Hvis ikke, klik på Vis Udskrift, hvorefter vinduet lukker. Gå til punkt 2 herefter)
  4. Tjek om der forefindes (v) Vis som PDF. (Hvis ikke, så klik på Vis som PDF,hvorefter vinduet lukker. Gå til punkt 2 herefter)
  5. Du bør nu kunne udskrive visning til PDF

3. PDF udskriften åbnes i en separat vindue

PDF visningen er ikke længere indlejret i Stellar og åbner derfor i et separat vindue: 

1. Luk alle vinduer i Stellar
2. Åben din browser Internet Explorer.
3. Klik på "tandhjulet" øverst til højre i skærmbilledet
4. Vælg Administrer tilføjelsesprogrammer. hvorefter nedenstående skærmbillede vises.

5. Vælg Alle tilføjelsesprogrammer under Vis
6. Aktiver status for Adobe PDF Reader via knappen Aktiver Adobe PDF reader. Bemærk! Hvis status for programmet er aktiveret skal programmet genaktiveres ved at vælge Deaktiver og eftefølgende Aktiver.
7. Luk Vinduet.
8. Nu bør du kunne se udskriften indlejret i Stellar igen, næste gang du udskriver