Mine produkter
Hjælp

Fejl ved opdatering af Stellar via Netupdate

03-06-2014 19:42 (Senest opdateret 14-12-2020)
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 1129 Visninger

Fra version 7.28 har vi implementeret en ny måde og opdatere Stellar (Gælder ikke for brugere af Stellar Hosting)

Bemærk! - Det kræver du har et gyldigt abonnement før du kan hente opdateringer.

Fra version 7.28 skal du hente dine opdateringer via Webupdate. Det betyder det ikke længere muligt at opdatere via Netupdate når du benytter ældre versioner end 7.28, og ved forsøg, vil du få en fejlmelding.

Problembeskrivelse:

Jeg mangler Brugernavn, Kodeord eller serveradresse eller Der opstod en fejl under opdatering.

Ved opdatering, skal du ikke længere angive  Brugernavn, Kodeord eller serveradresse. I tilfælde af du bliver anmodet om at angive dette, har du ikke opdateret til  minimum v. 728-001 og kan derfor ikke længere benytte Netupdate.

Jeg har en serviceaftale men min version er mindre end 7.28.

Du har ikke fået hentet, via opdateringer via Netupdate, den nye opdateringsklient ned på din maskine. Derfor må denne installere manuel.

Løsning:

I stedet skal du hente programmet til opdatering som beskrevet nedenfor, hvor det nye program Webupdate til brug for opdateringer, vil blive installeret på din computer.
Det betyder, du efterfølgende kan hente fremtidige opdateringer på samme måde, som du gør i dag. Dette gælder dog kun sålænge du har en gyldig serviceaftale.

Vi anbefaler, som altid, du tager en sikkerhedskopi inden opdatering og opdatering foretages direkte fra den computer, hvor Stellar er installeret.

Sådan Installere du Webupdate:

1. Luk Stellar

2. Hent opdateringen her og vælg Kør/run
3. Et nyt vindue dukker op og vælg Kør
4. I vinduet Welcome to the webupdate Setup Wizard vælger du Næste/next>
5. Vælg Destinationsfolder Pstellar7 F.eks.: C:\Pstellar7 og klik Næste/next>
6. Tjek Destiniationsfolder er Pstellar7 (programmappen)og vælg Næste/next>
7. Nu installeres programmet  og efterfølgende downloades og installeres, den nyeste Stellar program på Webupdateserveren. (gælder kun kunder med en gyldig serviceaftale)
8. Følg hereftervejledningen på skærmen

Når du er færdig med installation af Webupdate og efterfølgende opdatering af programmet, ses versionsnummer øverst I skærmbilledet. Dette bør minimum være version 7.50-001.

Hvordan virker Webupdate?

I nedenståendePDF-vejledning får du en gennemgang i tekst og billeder, af hvordan du anvender WebUpdate for at opdater din Stellar løsning.

Opdater Stellar via Webupdate.PDF (650 KB - åbner i nyt vindue)