Mine produkter
Hjælp

Stellar på Mac computere ?

06-08-2014 17:52
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 899 Visninger
Hvis du ønsker at installere Stellar på din Mac computer, kræver det du har Microsoft Windows installeret

Stellar til Mac computere ?

Hvis du ønsker at installere Stellar på din Mac computer, må du have Microsoft Windows installeret. Du har således både dit Mac styresytsem (f.eks. OS X Lion) og Windows styresystem (F.eks. Windows Vista, Windows 7 eller Windows 😎 installeret. Denne mulighed kaldes for Boot Camp.

Det betyder, du kan køre Windows-operativsystemet på din Mac, med den originale hastighed, uden den forringelse af ydeevnen, der følger med softwareemulering eller "virtuelle computere"

Sådan gør du:

PÅ Appels hjemmeside, kan du få hjælp til opsætning af Windows på din Mac computer. Læs mere om Boot Camp på Camp på http://support.apple.com/kb/HT1461?viewlocale=da_DK eller se denne video www.youtube.com/watch?v=otTNSXjL2Q4 på Youtube.

Derudover har du også mulighed for at få hjælp til opsætningen og klarhed over dine muligheder hos din lokale Mac forhandler.

Jeg vil ikke installere Windows på min Mac computer ?

Som et alternativ til ovenstående, har du mulighed for at få din Stellar hosted således du har adgang til din Stellar uanset hvilken operativsystem du benytter. Det giver dig også flere fordele i form af du kan arbejde med dine data uafhængig af hvor du befinder dig.
Ring og forhør vores salgsafdeling om de fordele du opnår med en Stellarhosting.