Mine produkter
Hjælp

Nyt Approval iframe

25-07-2023 09:32
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 135 Visninger

I approval er der kommet et nyt iframe inde i vores godkendelsesbillede. 

AdamBrandgaard_0-1690269924607.png

Dette billede har med formål at sørge for at man hurtigt og overskueligt kan godkende bilag uden at skulle hoppe mellem faner og lede efter bilagsdetaljer, som man har skulle før. Nu har vi samlet alt i et sted. 
For at sørge for at man selv kan customize hvad man ser, så kan man ude til højre vælge at skjule/vise de forskellige dele.

AdamBrandgaard_1-1690270063141.png


Dette kan være brugbart såfrem man fx ikke bruger kommentar feltet eller andet. 

Ruller man ned på siden, kan man se at der er redigeringsfeltet hernede. Dette gør dog at man ikke kan se så meget af bilaget. Min anbefaling er at man klikker hvor pilen er på mit billede, så bilaget altid vil stå til højre, for fx redigeringsfeltet.

AdamBrandgaard_2-1690270158806.png
I mit næste billede har jeg skjult kommentarer, samt klikket på den knap jeg lige har vist, og nu kan man se hele godkendelsesdelen hurtigt og nemt, og dermed har jeg lavet en opsætning som jeg kan bruge til at let og overskueligt godkende mine bilag med knappen "godkend" øverst til højre

AdamBrandgaard_3-1690270231449.png


Er der spørgsmål eller feedback til dette nye UI, må i endelig skrive det i kommentar feltet.

 

Bidragydere