Mine områder

Sign in for at tilføje dine favoritområder
Visma SummaSummarum
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Stine Mieritz
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 352 Visninger

Ofte stillede spørgsmål:

Flere brugere   

Spørgsmål:
Kan flere brugere bogføre og fakturere i Visma SummaSummarum samtidig? 

Svar:
Visma SummaSummarum er IKKE en netværks-/klient-/serverapplikation. Dvs. 2 personer kan ikke sidde og bogføre eller fakturere samtidig i det samme regnskab.

Ideer til “flerbruger”-løsninger i Visma SummaSummarum:

Afhængig af virksomhedens konkrete behov, kan man anvende en af nedenstående løsninger:

1. Klargør poster og opret ordrer / tilbud / etc. på din computer, og lav herefter en sikkerhedskopi, og indlæs denne sikkerhedskopi på din anden computer.
  2. Anvend én computer, der bliver brugt til fakturering, bogføring mv., som alle medarbejdere anvender, når de skal fakturere.

Visma tilbyder regnskabsprogrammer til virksomheder i alle størrelser. Ønsker du en flerbruger løsning, så se mere omkring hvad vi kan tilbyde på vores hjemmeside www.visma.dk/software, eller kontakt os på telefon 70 27 71 78

Adgang via Internettet

Spørgsmål:
Kan man få adgang til Visma SummaSummarum via Internettet, så jeg selv, min revisor eller andre kan få adgang til systemet?

Svar:

1. Windows Fjernskrivebord: Med Windows Fjernskrivebord kan man få adgang til programmer på ens PC via Internet. Se mere under “Fjernskrivebord” i Windows-dokumentationen.
  2. Citrix: Med et system som Citrix kan du få adgang til din PC via Internet. Citrix er en avanceret, men også forholdsvis kostbar løsning.
  3. Andre muligheder – Se fx LogMeIn www.logmein.com

BEMÆRK! Se også punktet ”Flere brugere”