Mine produkter
Hjælp

Sådan færdiggør du din registrering som bruger i Visma Community

15-03-2018 09:54 (Senest opdateret 19-04-2018)
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 1170 Visninger

Vi har forhåndsoprettet administratorer af Visma Løn og Visma HR i Visma Community, så du blot skal verificere din profil. Nedenunder har vi lavet en udførlig vejledning, så du kommer flyvende fra start…

  1. Gå ind på community.visma.com (her er du sikkert allerede!)
  2. Klik på knappen ”Sign in” oppe i højre hjørne (ikke ”register, da du er oprettet på forhånd). 
  3. Tryk på knappen ”Forgot your password”
  4. Indsæt din mailadresse
  5. Verificer, at du ikke er en robot (sæt et flueben)
  6. Tryk på ”Send request”

Du modtager herefter en mail (sendt til den samme mail som dit brugernavn), hvori du skal verificere din bruger via et unikt link.

  • Via linket lander du på en side, hvor du skal ”Enter new password”.
  • Du skal oprette et brugernavn (her indtaster du dit fornavn+efternavn)
  • Du skal nu logge ind med din brugernavn (mailadresse) og dit nye password.
  • Når du har angivet dit kodeord og accepteret vilkår og betingelser er du oprettet og klar til at deltage ud i debatten med din nye Community-profil.

Skulle du ikke modtaget en mail med en ny adgangskode inden for få minutter, og kan du heller ikke se den i dit spamfilter, så send os dine kontaktinformationer, så du kan blive guidet igennem oprettelsen.

 

Sådan indstiller du din profil optimalt
Du kan nemt skifte sproget på dit nye community:

  • Klik på dit profilbillede i øverste højre hjørne
  • Klik derefter på “Mine indstillinger” (eller “My Settings” på engelsk)
  • Klik på “Indstillinger” (eller “Preferences” på engelsk)
    • På denne side vil du i en drop-down kunne skifte sproget.
  • Vælg ”Gem ændringer/Save”

Sådan skifter du profilbillede
For at et Community bliver så vedkommende som muligt, anbefaler vi dig at indsætte et billede på din profil (dette er naturligvis valgfrit).

  • Klik på det eksisterende profilbillede i øverste højre hjørne
  • Klik derefter på “Mine indstillinger” (eller “My Settings” på engelsk)
  • Klik på “Avatarer” (eller “Avatars” på engelsk), hvorefter du kan skifte dit profilbillede eller din avatar, som det også kaldes.
  • Tryk på knappen ”Overfør en avatar” og følg anvisningerne
  • Gem ændringerne

 

Ændring af brugernavnet
Under oprettelsen af din profil indtastede du et brugernavn. Hvis du ønsker at ændre dette til dit fulde navn (fornavn+efternavn) kan du gøre det via menuen:

  1. Mine indstillinger
  2. Personlig profil
    1. Tryk på ”Skift brugernavn”

Tilføj ”Mine områder” til din profil, så du altid har let adgang til dine foretrukne områder

  • Tryk på Visma-logoet i øverste venstre hjørne.
  • Scroll ned og tryk på det danske flag
  • Vælg det produkt du ønsker at tilføje (f.eks. Visma Løn (det nye navn for MultiLøn Erhverv)
  • Tryk på knappen ”Tilføj til mine områder”
    • Du har herefter altid adgang til dine foretrukne områder via de små ”grønne firkanter” til venstre for dit profilbillede

Navigation til dine løsninger
Hvis du har været vant til at bruge mitbluegarden.dk som vejen ind til enten løn- eller HR-systemet, skal du huske at opdatere dine bookmarks/favoritter. Fortvivl ikke – vi har lagt alle login-links synligt tilstede i højre side af Community.

 

God fornøjelse med din nye brugeroplevelse i Community.

 

Husk på at du altid kan lede efter hjælp under vejledninger, og finder du ikke det du søger, kan du i ”Forum” stille spørgsmålet til Visma eller andre brugere. Bemærk, at hvis dit spørgsmål har presserende karakter, så skal du ringe til enten Customer Care eller dit Outsourcingcenter.

Vi altid står klar til at hjælpe dig i supporten, hvis du har yderligere spørgsmål.

Bidragydere
Fremhævet tråd
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.