Mijn Communities
Help

Afgehandeld - Salaris berekenen (Salaris simulator) werkt niet

29-01-2024 13:37 (Bijgewerkt op 29-01-2024)
  • 6 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 415 Weergaven

Update 13u54

We hebben de hele service opnieuw gestart en daarmee lijkt het probleem opgelost. We volgen het op de voet op en onderzoeken ondertussen ook wat de oorzaak was.

 

Oorspronkelijk bericht

We ondervinden momenteel een probleem met de Salaris simulator. Hierdoor krijgen gebruikers in de Youforce app (maar ook via Mijn Youforce) de volgende foutmelding te zien.

Screenshot_20240129_133517.jpg

We onderzoeken het probleem en houden jullie op de hoogte van de voortgang.

Opmerkingen
Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Hi @Maarten VB ,

 

Bij mij nog steeds dezelfde foutmeldingen zie ticket: YF#40404924

Wij willen het graag gebruiken maar het werkt nog niet.

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB

@Björn Sman 

Ik lees in het ticket dat door de collega's van de Salaris Simulator in behandeling is dat dit een andere oorzaak heeft en los staat van het algemene probleem van gisteren. Je probleem zal verder opgevolgd worden door hen via het ticket. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Maarten VB 

Heb je enig idee hoe lang we (nog) moeten wachten op de opvolging van ons ticket #40703843?

Deze is al op 30/11 aangemaakt en sinds 6/1 heb ik geen enkele reactie meer ontvangen op mijn status-update verzoeken. In het ticket al staan 2 medewerkers die door onbekende reden nog steeds geen berekening kunnen maken.

dennis beekman
CONTRIBUTOR ***
door dennis beekman

wij hebben ook een issue. maar heel vreemd dat het niet voor iedereen is. sommige mensen krijgen foutmeldingen en andere kunnen hem wel gebruiken.

 

foutmelding dat het een ander contract of andere waarden moet zijn. is daar een issue mee

Evelienvv
CONTRIBUTOR ***
door Evelienvv

Binnen onze organisatie ook hetzelfde probleem. Heb al ticket aangemaakt.

Het lijkt erop wanneer er een wisseling is geweest in dienstverbanden (1 gestopt, ander nog actief) of wijziging in uren, de salaris simulator niet meer werkt. Wanneer er geen wijzigingen zijn geweest, werkt deze gewoon zoals het hoort.

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Bij ons werkt de salaris simulator na de update van 5 Maart weer.

Medewerkers