om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
We ontvangen meerdere klantmeldingen die problemen ervaren bij het indienen bij een keuze in Flex Benefits. Onderstaande foutmelding komt sinds vandaag naar voren:
We werken met de hoogste prioriteit aan een oplossing.
10:00 We zijn nog steeds bezig met het onderzoeken van het probleem. Zodra we meer informatie hebben zullen we het laten weten.
11:10 We zijn nog steeds bezig met het onderzoeken van het probleem. Zodra we meer informatie hebben zullen we het laten weten.
12:10 De programmeurs zijn druk bezig met de foutmelding over de eindecontractdatum. We verwachten echter geen oplossing voor 17:00 uur vandaag. We doen onze uitersten best om dit natuurlijk op te lossen. Ik zal om het uur een update blijven geven.
13:10 We hebben de reden van de foutmelding ontdekt, we doen nu onze uitersten best een oplossing hiervoor te creëren. Ik zal om het uur een update blijven geven.
14:01 lees het onderstaande community bericht.
15:30 De hotfix is geïnstalleerd. Het probleem is opgelost.
Wij krijgen binnen onze organisatie (Gem. Amersfoort) ook veel meldingen met de bovenstaande foutmelding, gezien onze salarisverwerking en sluiting termijn van 5-12-23 wat betreft het uitruilen van mijn woon-werk periode (IKB) zien we z.s.m. een oplossing hiervoor.
Beste @Mohammed el Hakimi1,
Bedankt voor je reactie. Ik zal om het uur een update geven omtrent de melding.
Ook bij gemeente Hellendoorn krijgen we meldingen van dit probleem. Een snelle oplossing zou heel fijn zijn. Ook bij ons is de sluitingsdatum 5 december.
Ook als de einddatum in 2024 ligt lukt het niet om uitruil in te dienen.
@Giovanni Slemmer is er al een update bekend of het weer werkt?
probleem bij medew tijdelijk contract is weer terug, kunnen niet indienen ook al ligt de einddatum ver in 2024
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.