Mijn Communities
Help

Afgehandeld Opnieuw inloggen

16-01-2024 12:08 (Bijgewerkt op 25-01-2024)
  • 9 Antwoorden
  • 11 kudos
  • 822 Weergaven

We hebben diverse meldingen ontvangen dat gebruikers opnieuw moeten inloggen in Mijn Youforce terwijl ze al ingelogd zijn. Het lijkt erop dat, als je langer dan 2 uur actief bent in Mijn Youforce, sommige gebruikers opnieuw moeten inloggen. We zijn dit aan het onderzoeken. Zodra we meer weten zullen we jullie uiteraard een update geven. 

 

Update 18-01-24

We hebben een mogelijke oplossing voor het probleem gevonden en zullen deze vandaag na werkuren releasen. Morgen zullen we deze oplossing verder monitoren zodat we zeker weten of dit ook de juiste oplossing is. 

 

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

 

Update 22-01-24

De aanpassing is doorgevoerd en afgelopen vrijdag heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. We blijven vandaag ook nog monitoren, maar voor nu lijkt het opgelost te zijn.

 

Update 25-01-24

We hebben deze week gezien dat er meer gebruikers hebben in gelogd dan normaal, vast doordat het tijd was voor de salarissen ;), maar ondanks deze extra gebruikers lijkt het probleem zich niet meer voor te doen. Daarmee ga ik deze melding aanpassen naar afgehandel. Wij blijven in de komende periode dit wel nog extra monitoren.  

Opmerkingen
Sander_Wismeier
CONTRIBUTOR ***
door Sander_Wismeier

Wij hebben hier ook last van. Zou fijn zijn als dit opgelost kan worden want het is erg vervelend.

door Sabine Koelewijn

@Sander_Wismeier, Vervelend inderdaad. We hebben op dit moment contact met onze leverancier om tot een oplossing te komen. We zijn voor een oplossing helaas ook afhankelijk van de leverancier waardoor het wat langer kan duren voordat we een update hebben. 

ZGV-Louis
CHAMPION *
door ZGV-Louis

helaas bij ons ook, vooral de prof gebruikers.

Henk1
CONTRIBUTOR ***
door Henk1 (Bijgewerkt ‎18-01-2024 14:02 door Henk1 )

Dag @Sabine Koelewijn 

 

Ik heb hetzelfde probleem, vandaag is het helemaal vervelend met steeds opnieuw inloggen.

Wat ook erg vervelend is is dat je er niet van op hoogte wordt gesteld dat je bent uitgelogd. Ik heb bijvoorbeeld een tab open met autorisatiebeheer en ga dan zoeken op medewerkernaam.

 

Je krijgt dan de melding "Medewerker niet gevonden"(of iets dergelijks). Klik je dan op een andere optie binnen autorisatiebeheer dan krijg je ineens het inlogscherm te zien. Je begrijpt, dit is niet gebruikersvriendelijk. De melding geeft valse info en je zou al op het moment dat je gaat zoeken naar het inlogscherm geleid moeten worden.

Ik heb de indruk dat dit bij meer modules zo speelt, alsof de module helemaal niet in de gaten heeft dat je bent uitgelogd maar aan de achterkant werkt niets meer.

door Sabine Koelewijn

Hoi @Henk1

Excuus ik heb je reactie over het hoofd gezien. We begrijpen inderdaad dat dit heel vervelend is. Het speelde inderdaad in alle modules. Vandaar ook dat het team hard gewerkt heeft om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

 

Het probleem zou inmiddels wel opgelost moeten zijn, kun je dat bevestigen? 

Alvast bedankt!

Henk1
CONTRIBUTOR ***
door Henk1

Goedemorgen @Sabine Koelewijn 

 

Het is nog vroeg dag maar het viel mij deze week inderdaad op dat ik de gehele dag niet opnieuw hoefde in te loggen. Fingers crossed 🤞

door Sabine Koelewijn

Hoi @Henk1

Goed om te horen! Dat komt inderdaad uit onze monitoring ook naar voren. 

Sander_Wismeier
CONTRIBUTOR ***
door Sander_Wismeier

Goedemorgen,

 

Ook hier is het opgelost en hoeven we niet meer opnieuw in te loggen na een paar uur. Fijn dat jullie het opgelost hebben @Sabine Koelewijn.

 

Fijne dag allemaal!

Sander

door Sabine Koelewijn

Fijn om te horen @Sander_Wismeier en bedankt voor de terugkoppeling! 

Medewerkers