om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Update: 13:45 Het proces is herstart en de foutmelding wordt niet meer weergegeven.
Bij het opstarten van Report Builder rapportages wordt een 401 melding weergegeven:
We werken er aan deze melding zo snel mogelijk te verhelpen.
Excuses voor het ongemak.
Wij krijgen bij het bekijken van de Klassieke rapporten nog steeds de onderstaande foutmelding.
@Tessa Tukker Had ik ook. nu heb ik in applicatiebeheer de apllicatie managementinformatie toegevoegd en kan de oude report builder rapportages wel zien.
Dank @Anja Brouwer1 Het is gelukt.
Dank voor de tip, zou het anders niet geweten hebben.
Wij willen juist helemaal geen Report Builder rapporten meer zien in Youforce reporting. Ondanks dat ik binnen Report Builder alle autorisatiegroepen heb leeg gemaakt, blijven de rapporten van Report Builder zichtbaar binnen Youforce Reporting onder het tabje Mijn Rapporten. We hebben de gebruikers niet geautoriseerd voor Managementinformatie, dus als ze op het rapport klikken krijgen ook zij deze foutmelding te zien en klagen dan dat Youforce reporting niet werkt.
Paar dagen geleden al een call ingeschoten en het lijkt er op dat er geen synchronisatie heeft plaats gevonden tussen Report Builder en Youforce Reporting. Volgens Raet gisteren plaatsgevonden, maar daar merk ik niets van. Ik zie nog steeds de rapporten uit Report Builder . Graag oplossen. Heb ik ook al in de call gevraagd, maar er wordt niet geantwoord. Net er nog achter aan gebeld.
Er is een nieuwe statuspagina beschikbaar waar je op één centrale plek een overzicht krijgt van de statussen van de modules.
Op deze nieuwe pagina kun je je ook aanmelden om pro actief geinformeerd te worden over eventuele incidenten. Zie onderstaande link voor meer informatie.
Deze nieuwe statuspagina vervangt de bestaande verstoringen pagina's op de community. Dat betetekent dat de bestaande pagina's op 1 augustus verwijderd worden.
Wil je pro actief geinformeerd worden over verstoringen? Meld je dan aan op de nieuwe statuspagina https://status.vismaraet.nl/
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.