Mijn Communities
Help

Opgelost: Data in Youforce Reporting is niet of vertraagd beschikbaar

16-08-2023 11:01 (Bijgewerkt op 17-08-2023)
  • 2 Antwoorden
  • 2 kudos
  • 466 Weergaven

16-08-2023 10:55 uur

Op dit moment ervaren wij problemen met het laden van de data die voor Youforce Reporting beschikbaar moet worden gesteld. Hierdoor is de data niet, of met enige vertraging beschikbaar. De laatste refresh heeft gisteren aan het eind van de middag plaatsgevonden. De oorzaak hiervan is het niet beschikbaar zijn van een service bij MicroSoft. Zij werken aan een oplossing. 

Rond 14:00 uur zullen wij een update plaatsen over de voortgang. Indien wij eerder informatie ontvangen zullen wij dit uiteraard zo spoedig mogelijk delen.

 

Update 16-08-2023 13:50

Er wordt samen met Microsoft gekeken of het mogelijk is om op te schalen zodat de data weer ontsloten kan worden zonder vertraging. Op dit moment is het nog niet duidelijk of de capaciteit hiervoor aanwezig is bij Microsoft. We wachten op uitsluitsel. Helaas betekent dit dat rapporteren vooralsnog moeizaam of niet mogelijk is. 

Rond 16:00, of indien mogelijk eerder, zal er weer een update van dit bericht plaatsvinden.

 

Update 16-08-2023 16:30

Helaas hebben we nog geen terugkoppeling vanuit Microsoft en zullen we deze af moeten wachten. Hopelijk morgen meer nieuws.

 

Update 17-08-2023
Na het opschalen van de services door Microsoft is de data weer beschikbaar en functioneren de rapportages weer normaal. Deze storingsmelding wordt hierbij gesloten.

Opmerkingen
ChantalH
CONTRIBUTOR *
door ChantalH

Hallo,

 

Wij zien op dit moment in Youforce Reporting dat we wel data uit de salarisresultaten kunnen ophalen, maar de data uit Beaufort is op dit moment niet zichtbaar in de rapporten. Is er een storing? 

 

 

 

door Chris van den Berg

@ChantalH nee er is geen storing. Je mag me wel een mailtje sturen op christiaan.berg@visma.com met je klantnummer. Dan kan ik even kijken wat er aan de hand is. 

Medewerkers