Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Arkistosta tikulle

tekijä Anonymous (Päivitetty ‎25-09-2019 08:07 tekijä Ainomari Karhu VISMA )

Minulla on asiakas jonka arkiston tarvitsen tallentaa tikulle - ilmeisesti 220 Mb kun käyttötiedoista katson. Olen painanut "Vie valitut" jolloin tuli teksti "Tiedostoista pakataan Zip-tiedosto taustalla. Saat ilmoituksiisi viestin kun tiedosto on valmis. Tiedosto on ladattavissa 48 tuntia sen valmistumisesta.". Mihin tämä zip menee/mistä saan sen kopioitua tikulle? Mitään "raksuttavaa" palkkia tms ei missään näy.

4 VASTAUSTA4

tekijä Jonna Ailinpieti (Päivitetty ‎20-09-2019 14:05 tekijä Jonna Ailinpieti VISMA )

Hei!

Arkiston tietojen viennin yhteydessä tulee tosiaan nykyään tällainen ilmoitus:

Kuva 5037 20-Sep-19 13.56.35.jpg

Ajo on siis käynnissä taustalla, ja kun se valmistuu, saat siitä tiedon Fivaldi WEBin oikeassa yläkulmassa näkyvän kirjekuorikuvakkeen takaa löytyviin käyttäjäviesteihin. ZIP-tiedosto löytyy samasta paikasta, ja voit 48h tunnin aikana ladata sen Lataa-painikkeella käyttöösi. 

Kuva 5041 20-Sep-19 14.05.11.jpg

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Ooops... ja tänään on perjantai. Jos tuo ei valmistu tänään niin joudun maanantaina laittamaan sen uudelleen? Kuinka kauan arviot että tuon kokoisessa menee joka minulla on?

Hei!

Ei tarvitse laittaa uudestaan. Se on tällä hetkellä jonossa, ja valmistumisaika riippuu siitä, millainen jonotilanne tällä hetkellä on. Valmistumisaikaan ei siis vaikuta ainoastaan kyseinen aineisto, vaan taustalla olevan jonon tilanne. 

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Sieltähän se ilmoitus viimein tuli ja asia on siis ok. Kiitos.

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.