peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Suosikit

Kirjaudu sisään Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.
Apu
Highlighted

AutoInvoice-palveluiden avaaminen ja viiveet

(updated by Jonna Isomaa VISMA ‎12-09-2017 08:38 )

Kun avaan yhtiöille AutoInvoicen kautta myynti- ja ostolaskutuspalveluja niin milloin palvelut avautuvat / ovat käytössä? Voinko itse määrittää milloin palvelu aktivoituu? Mistä näen uudet laskutusosoitteet jotka tiedotan toimittajille?

1VASTAUS1

Vastaus: AutoInvoice-palveluiden avaaminen ja viiveet

(updated by Jonna Isomaa VISMA ‎03-06-2019 08:56 )

Fivaldin AutoInvoice-palvelussa tehdyn rekisteröinnin jälkeen saat välittömästi tiedon kaikista palveluista, jotka on tilattu onnistuneesti. Palvelun viesteissä kerrotaan mm. verkkolaskuosoitteet sekä skannauspalveluun liittyvät tiedot. AutoInvoice-tili aktivoidaan sähköpostiin lähetetyn linkin kautta.

Skannauspalvelun avautumisessa sekä Fivaldin laskujen noudon käynnistymisessä on vuorokauden viive. Mikäli haluat testata yhteyksiä testilaskuin, tee se vasta vuorokauden jälkeen rekisteröimisestä / tilin käsin kytkemisestä Fivaldiin.

Pääosin voit itse päättää, koska otat palvelut käytännössä käyttöön. Laskujen lähetys on kiinni siitä, minkä välitystavan valitset laskulle. Skannauspalvelusta puolestaan toimittajat saavat tiedon vasta kun itse ilmoitat heille uudet osoitteet. Maventalta ilmoitetaan verkkolaskutiedot Tieken verkkolaskuosoitteistoon, joten tämä on asia joka tapahtuu automaattisesti.

AutoInvoice-palvelun käyttöönotosta löytyy laajempi ohjeistus täältä.