Minun alueeni
Apu
Elina L10
CONTRIBUTOR **

Fivaldi ostolaskujen kierrätys-sovelluksen kentät eivät toimi kunnolla

tekijä Elina L10

Hei,

Tänään eli päivityksen jälkeen Fivaldin ostolaskukierrätyksen kentät eivät toimi kuten ennen. Ostolaskujen tiliöinti-kentissä ei pääse enää siirtymään sarkain- eli tabulointinäppäimellä ja tili on valittava erikseen, kun ennen tilivalinnasta pääsi eteenpäin enterillä. Sivun yläosassa oleva yritys-kenttä eikä ostolaskujen kierrätys-näkymässä yrityksen valinta-kenttä ei kumpikaan toimi kuten ennen. 

Olen tehnyt päivitysohjeen mukaiset toimet.

9 VASTAUSTA9
Minna6
CONTRIBUTOR *

tekijä Minna6

Hei!

Vieläkin on hidasta ostolaskujen tiliöinti. Ei voi mennä tabulaattorilla kentästä toiseen läpi koko tiliöinnin.

Tuleeko tämä joskus korjaantumaan? Ennen oli tosi näppärää tiliöinti.

tekijä Jenni Syrjämäki (Päivitetty ‎15-12-2022 17:46 tekijä Jenni Syrjämäki VISMA )

Hei Minna6 ja Elina L10!

Korjaus on mukana tämäniltaisessa Fivaldin ohjelmistopäivityksessä 😊

Heli Katriina
CONTRIBUTOR *

Hei,

Minulla MacBookissa laskujen tiliöinti tökkii 15.12. päivityksestä huolimatta edelleen. Tabulaattorilla siirtyminen toimii miten sattuu ja lisäksi Fivaldi muuttaa laskujen alv-verokantaa omatoimisesti. Joutuu olemaan tosi tarkkana, ettei tule virheitä. Välimuistin tyhjennystä en ole koneellani tehnyt koska sisältövälimuisti on pois päältä.

Reija Kettunen
CONTRIBUTOR ***

Hei! Ei tunnut toimivan vieläkään...

Jonna Isomaa
VISMA

Hei!

Kokeilitko vielä tyhjentää käytössä olevan Internet-selaimesi välimuistia? Crtl+Shift+Delete -valinnalla avautuu selaimesta riippumatta ikkuna, josta tuo valinta löytyy. Käynnistä tämän jälkeen selain uudelleen. Toistuuko tuo ongelma vielä senkin jälkeen? 

Reija Kettunen
CONTRIBUTOR ***

No, tällä vippaskonstilla alkoikin toimimaan.. 😉  Kiitos!

Elina L10
CONTRIBUTOR **

tekijä Elina L10

Tätä minäkin edelleen ihmettelen. Kentät toimivat todella huonosti kaikin tavoin.

tekijä Jenni Syrjämäki

Hei Elina L10!

Asia onkin jo tiedossamme ja viety selvitykseen tuotekehityksellemme. Kiitos kuitenkin sinulle ilmoituksesta ja pahoittelut tästä aiheutuneesta ylimääräisestä vaivasta.

Viikonloppuja sinne! ☀️

Minna6
CONTRIBUTOR *

tekijä Minna6

Wauuu, kylläpä oli mukava tiliöidä. Toimii.

Hyvää Joulua kaikille!

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.