voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi
voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi
Miten muutetaan uudessa sovellusikkunassa ikkunan kokoa? Miten saan pienemmän/suuremman fontin koon sovellusikkunan ohjelmiin?
Hei!
Kiitos palautteestanne.
Uuden sovellusikkunan fonttien suurentaminen/pienentäminen tosiaan kytkeytyy Fivaldi WEB:n puolen fontin koon suurenemiseen. Muihin välilehtiin tällä tosiaan ei pitäisi olla vaikutusta.
Asia on viety tuotekehitykselle tiedoksi ja arvioitavaksi, samoin kuten värimaailmaan liittyvä palaute. Pahoittelemme näistä aiheutuvaa ylimääräistä harmia.
Hei, minulla myös tuo sovellusikkunan värimaailma heti aiheutti silmissä vaivaa sekä päänsärkyä. Toivottavasti saatte nopeasti tehtyä muutoksen ohjelmaan, jotta käyttäjä voisi itse valita tummemman sävyisen taustavärin.
Sovellusikkunan suurentaminen tällä tavoin suurentaa myös saman selaimen muiden välilehtien fonttia. Minulle olisi tärkeä saada vain sovellusikkunaa suurennettua, ei muiden sivustojen fontteja. Kai tähän on tulossa korjaus lähitulevaisuudessa? Myös suurentaminen tällä tavalla venyttää fontteja sivuttaissuunnassa, joka vaikeuttaa tekstin lukemista.
Entä sovelluksen värimaailma. Nyt uuden sovelluksen valkoinen on niin kirkas että se aiheuttaa koko päivän käyttämisen jälkeen päänsärkyä. Onko tähän tulossa mahdollisuutta himmentää kovaa värimaailmaa? Muissa ohjelmissa en ole kokenut valkoista näin kirkaana, että se aiheuttaisi ongelmia. Esimerkiksi täällä communityssä taustavärin valkoinen on huomattavasti pehmeämpi kuin sovellusikkunan valkoinen.
Hei Tiina!
Selaimissa voi varmaan olla jonkinlaisia eroja, mutta ainakaan suosittelemallamme Chromella emme saaneet testeissämme tällaista ongelmaa yleisellä tasolla toistettua. Testeissämme vaikuttaisi siltä, että samaa sivustoa koskevat välilehdet zoomautuvat samalla, mutta muiden sivustojen välilehdet eivät. Eli kun zoomataan Fivaldin sovellusikkunaa, myös Fivaldi Webin välilehden tiedot suurenevat, mutta esimerkiksi AutoInvoice-tili tai Gmail omilla välilehdillään eivät. En saanut toistettua myöskään tuota kuvailemaasi fonttien venymistä. Mikä selain sinulla on käytössä?
Kiitos myös palautteestasi liittyen tuohon värimaailmaan, välitän sitä meillä eteenpäin. Toivottavasti uusi sovellusikkuna on muilta osin vastannut odotuksia! 😊
Hei.
Minulla on käytössä Firefox selain. Ja tosiaan ongelma on, että Fivaldi webin muiden välilehtien fontit suurenevat kun suurentaa sovellusikkunan kokoa. Fonttien venyminen tapahtuu sovellusikkunassa.
Uudessa sovellusikkunassa ikkunan kokoa voidaan säätää ctrl + -toiminnolla suuremmaksi ja vastaavasti ctrl - -toiminnolla pienemmäksi.
Visma-talo
Keskuskatu 3
00100 Helsinki
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.