Minun alueeni
Apu
KajBre
CHAMPION *

Myyntilaskujen siirto Taimer-sovelluksesta Fivaldiin

tekijä KajBre

Löytyykö mistään ohjeita myyntilaskujen siirtoon Taimer-sovelluksesta?

Taimer-sovelluksessa tuo on toteutettu automaattisena siirtona.

En tiedä onko siirto räätälöity Taimeria varten vai onko se tehty Fivaldin normaalilla (automaattisella) XML-siirrolla tilaustenkäsittelyyn.  Onko niin, että siirron parametrit (XML-siirron parametrit) määräytyvät siirtoajossa, eikä XML-siirtojen perustiedoissa Fivaldin WEB-puolella voi niihin vaikuttaa?

Minulla ongelmana on lähinnä se, että siirrossa laskun riveille (tilaukseen) ei tule FIvaldin tuotekoodia (vaikka tuote olisi perustettu jo Fivaldiin). Tästä seuraa, että myöskään rivin á-hintaa ja rivin yhteishintaa ei tule.  Siirto ei osaa myöskään perustaa uusia tuotteita Fivaldiin.

Lisäksi yritysrekisteriin muodostuu asiakkaille aina lisätietue laskutusosoitteelle, vaikka se ei olisikaan muuttunut.

Olisin ottamassa Taimer-sovelluksen käyttöön, mutta nuo y.o ongelmat pitäisi ratkaista sitä ennen.

t. Kaj Bredenberg

3 VASTAUSTA3

tekijä Tuomas Ilpala

Hei!

Meillä ei valitettavasti ole mitään täsmäohjetta tähän liittyen, Fivaldin rajapinnat ovat avoimia ja eri toimittajat voivat niihin tehdä liittymiä.

Meiltä löytyy rajapintoihin liittyen yleisohje johon alla linkki näin ensi hätään:

https://community.visma.com/t5/Visma-Fivaldi-kayttovinkit/Visma-Fivaldi-Kasikirja-RAJAPINTA-OHJE/ta-...

Mikäli asia ei ratkea ohjeistuksen avulla, suosittelen tekemään asiasta tukipyynnön osoitteeseen sovellustuki@visma.com.

Päivänjatkoja!

-Tuomas

KajBre
CHAMPION *

tekijä KajBre

Minulla on tieodssa nuo siirtomenetelmät.Olen tehnyt itsekin integraatioita Fivaldiin. Olen kysellyt myös Taimerin tuesta tarkempia ohjeita, mutta he ovat siirtäneet asian VIsman tuelle. Eli asia ei oikein edisty.

tekijä Tuomas Ilpala

Hei!

Ok, rajapintojen käyttöönotto kuuluu konsultointiin joten suosittelen tarvittaessa tilaamaan konsultointia täältä.

-Tuomas

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.