Minun alueeni
Apu
Satu66
CONTRIBUTOR *

Ohjelma heittää ulos järjestelmästä

tekijä Satu66

Minua on jo pitkään ärsyttänyt miksi ohjelmaa heittää kokonaan ulos kun olet tiliöimässä tiliotetta ja ennen kaikkea miksi se ei automaattisesti tallenna jo tehtyä työtä? Miten voi olla vielä niin alkeellinen ohjelma tässä suhteessa...

6 VASTAUSTA6

tekijä Ainomari Karhu

Heippa!

Kiitos viestistänne tänne Visma Communityyn. Osa käyttäjistä on havainnut Fivaldin uudessa sovellusikkunassa erilaisia toimintakatkoja ja suorituskykyyn liittyviä haasteita. Kehitämme uutta sovellusikkunaa jatkuvasti ja olemme jo saaneet ratkottua hitaushaasteita, mutta toimintavarmuutta koskevia korjaustoimenpiteitä on edelleen käynnissä.

Jos kohtaatte haasteita uuden sovellusikkunan kanssa, olettehan yhteydessä Fivaldin sovellustukeen.  Näin pystymme lähteä tutkimaan näitä asiakaskohtaisesti. Pahoittelut, että tämä on aiheuttanut teillä nyt ylimääräistä vaivaa.

Satu66
CONTRIBUTOR *

tekijä Satu66

Hei

Ongelma koskee kyllä vanhaa versiota, olen käyttänyt sitä koska uudessa on niin paljon virheitä ettei työnteosta tule mitään.

tekijä Ainomari Karhu

Heippa @Satu66 

Laittaisitko meille sovellustukeen viestiä niin voidaan tutkia teidän ympäristöä tarkemmin? Kiitos jo etukäteen!

Satu66
CONTRIBUTOR *

tekijä Satu66

yksinkertainen ratkaisu olisi että ohjelma tallentaa muistiin tiliotteen mutta ei vaan ole saatu tehtyä...

Accepted solution
Anemkri
CONTRIBUTOR ***

tekijä Anemkri

Hei,

itseänikin ärsyttää tämä bugi, mutta olen ruvennut painamaan tallenna nappia aina välillä niin ei koko työ mene hukkaan.

Satu66
CONTRIBUTOR *

tekijä Satu66

Tänään jo kaksi kertaa kun olen saanut tiliöityä melkein koko tiliotteen eli turhaa aikaa vai asiaskasko maksaa nämä?

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.