peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Suosikit

Kirjaudu sisään Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.
Apu
CONTRIBUTOR **

Ostolaskun palautus edelliselle käsittelijälle

Miten palautetaan ostolasku alkuperäiselle käsittelijälle tilanteessa, jossa olen alkuperäisen käsittelijän varahenkilö? Palauta/siirrä toiminto antaa ilmoituksen, että vähintään yksi käyttäjä on valittava mutta missä tämä käyttäjä valitaan? Sain laskun palautettua alkuperäiselle käsittelijälle vain käyttämällä toimintoa Vaihda ryhmää/poista. 

3VASTAUSTA3

Vastaus: Ostolaskun palautus edelliselle käsittelijälle

Hei!

Kiitos viestistäsi.

Jos tarkoituksena on palauttaa lasku kierrätyksen alkuun, niin käytetään laskulla näkyvää Vaihda ryhmää/poista -toimintoa.

Palauta/siirrä -toiminto siirtää laskun saman askeleen sisällä olevalle edelliselle käsittelijällä, kun askeleella on useita käsittelijöitä. 

Käsittelijän voit valita kierrätyksen oikeassa yläkulmassa olevan "Vaihetiedot" -linkin takaa. 

CONTRIBUTOR **

Hei Ilari

Miten siis tulkitaan tämä tilanne, jossa olen laskun alkuperäisen käsittelijän varahenkilö, onko kyseessä 'saman askeleen sisällä oleva edellinen käyttäjä'?

En saanut valittua käyttäjää Vaihetiedot - linkin takaa. Antaako järjestelmä Vaihetiedot- linkin taakse valittavana olevat käyttäjät, jos laskun kierto olisi sellainen, että käsittelijöitä olisi useampi samalla askeleella?

Tässä nimenomaisessa tapauksessa on vain yksi käsittelijä per askel/vaihe. Lasku palautui minulle, koska alkuperäinen käsittelijä ei ollut ehtinyt käsitellä sitä määräajassa. Halusin palauttaa laskun hänelle takaisin. Ja siis onnistui vain Vaihda ryhmää/poista - toiminnolla.

Hei Tanja,

Mikäli askeleelle on tallennettu useampi käyttäjätunnus niin ainoastaan askeleelle määritellyt käyttäjätunnukset ovat valittavissa Vaihetiedot -linkin kautta. Ostolaskun siirto alkuperäisen käsittelijän varahenkilölle ei siis tätä kautta onnistu. Mikäli alkuperäinen käyttäjätunnus on merkitty ostolaskujen kierrätyksen asetuksissa poissaolevaksi niin ostolasku siirtyy automaattisesti myös varahenkilölle hyväksyttäväksi. 

Tässä tapauksessa ostolaskun palautus takaisin käsittelijälle onnistuu vain Vaihda ryhmää/poista -toiminnon avulla.