Minun alueeni
Apu

Tapahtui odottamaton virhe. Arkiston perustaminen ei onnnistunut.

tekijä Niklas Merikallio (Päivitetty ‎04-02-2021 10:57 tekijä Niklas Merikallio VISMA )

Olen perustamassa arkistoa. Perusasetukset-välilehdellä tulee virheilmoitus: Tapahtui odottamaton virhe. Arkiston perustaminen ei onnistunut.

Odottamaton1.png

4 VASTAUSTA4
Accepted solution
Niklas Merikallio
VISMA

tekijä Niklas Merikallio (Päivitetty ‎04-02-2021 10:56 tekijä Niklas Merikallio VISMA )

Hei!

Virheilmoitus viittaa yleensä siihen, että täällä: Arkisto | Perustiedot | Perustiedot | Määrittele arkistointiasetukset | Perusasetukset on valittu vain sovellukset, mutta jätetty tyhjäksi kohta Alkaen kaudesta (VVVVKK).

Odottamaton2.png

Mikäli otat aineistoja käyttöön Edistyneet asetukset -välilehdellä, mutta aloituskausi-kenttiin ei ole tallennettu arvoa (VVVVKK) ohjelma ilmoittaa “Puutteelliset kausitiedot”. Täydennä tälloin aloituskausi ko. aineistoille.

EevaKettunen
CONTRIBUTOR *

Hei

Arkistossa: Perustiedot ->Dokumenttityypit:   Vasemmalla olevasta Dokumenttityypi listauksesta puuttuu kirjanpidon tosittteen liite vaikka olen sen ottanut käyttöön arkistoasetuksissa ja määritellyt aloitusajaksi 012021. Mistähän saisin sen tähän listalle?

Hei Eeva!

Teillä taitaa löytyä tuollainen  [ei selitettä] dokumenttityyppi listalta. Tuossa on tällä hetkellä bugi, jonka pääsee kiertämään kyllä.

Tilanteen pääsee korjaamaan kirjoittamalla uudestaan oikean nimen + tallenna. Sen jälkeen nimi ei tällä hetkellä jää näkyviin selite kenttään ja jos tallennat uudelleen jotain, niin muista jälleen lisätä nimi selite kenttään.

Jos tarvitsette tarkempia tietoja, olethan sovellustukeen yhteydessä.

EevaKettunen
CONTRIBUTOR *

tekijä EevaKettunen (Päivitetty ‎29-07-2021 13:33 tekijä EevaKettunen )

Hei

kiitos, tuollainen löytyi, mutta nyt en keksi minne se oikea nimi kirjoitetaan? ---- >Taisin keksiä jo minne se nimi kirjoitetaan, asia kunnossa.

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.