peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR *

Tulorekisterin virhe: PIV0010 Unknown data item Pension Policy number

Hei, olen yrittänyt jo usemman kerran lähettää 41 henkilön palkkatietoja tulorekisteriin, mutta hylkää aina lähetykset. Kaikki ovat virheilmoituksella - PIV010 Unknown data item Pension Policy number. Olen päivittänyt TyEL numeron 11 -merkkiseksi (lisäsin nollan luvun perään). Mutta ei ole auttanut. Yksittäisen henkilön (erillinen palkkakausi) palkkatietojen lähetys on onnistunut, ja siinä sama TyEl numero kuin näissä muissakin. Missähän vika?

4VASTAUSTA4
CONTRIBUTOR ***

Vastaus: Tulorekisterin virhe: PIV0010 Unknown data item Pension Policy number

Lisäsitkö Fivaldin ohjeen mukaan näin?

Meillä toiminut.

TyEL-vakuutusnumeron tulisi olla 11 merkkiä pitkä väliviivoineen (xx-yyyyyyyy). Mikäli ohjelmaan annettu vakuutusnumero on lyhyempi, niin viivan jälkeen tulee lisätä tarvittava määrä nollia (0). Tämän jälkeen erän voi lähettää uudelleen.

CONTRIBUTOR *

Hei, kyllä - lisäsin nollan luvun perään - xxxxx0 ja kokeilin niinkin, että lisäsin nollan heti viivan jälkeen l. 0xxxx (tuo ohje ehkä vähän epäselvä?). Mutta kumpikaan tapa ei toiminut. Ja olen saanut siis yhden henkilön (erilinen palkkakausi) raportin lähetettyä perille ja siinä on ihan sama numero käytössä.

CONTRIBUTOR *

Hei, nyt onnistui lähetys. Eli tosiaan ylimääräinen nolla (0) pitää lisätä vak.numeroon heti viivan jälkeen. Sen jälkeen piti käydä jokaisen palkansaajan kohdalla painamassa 'lähetä uudelleen' nappulaa, niin korjasi virheen henkilölle. Sen jälkeen kun olin käsitellyt yksitellen henkilöittäin, sain lähetettyä erän uudestaan kun aukaisin yhden henkilön tiedot ja vasemmassa alalaidassa oli nappula 'lähetä erä uudelleen (kaikki 41 kpl)'.

Hei! 

Pahoitteluni, että vastauksessa on ollut viivettä. Hyvä että löysit nyt syyn ja pääsit eteenpäin. Tässä postauksessa kerrotaan asiasta myös tarkemmin. 

Mukavaa alkanutta viikkoa!