peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Suosikit

Kirjaudu sisään Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.
Apu
CONTRIBUTOR *

Visma Fivaldi: Vientiä ei hyväksytä tiliotteella

Hei! Olen täysin uusi Fivaldin käyttäjä ja törmäsin heti pieneen ongelmaan: Asiakasyrityksen yhdellä tiliotteella on tasan kolme vientiä ja nämä kaikki ovat pankkikuluja. Tiliöinnit ovat identtisiä, summat ovat oikein ja kaikki näyttää hyvältä, mutta kun yritän siirtää tiliotetta kirjanpitoon hyväksyttyäni kaikki kolme vientiä, ohjelma väittää, että yhden rivin tiliöinti on väärin eikä päästä tiliotteen käsittelyssä eteenpäin.

Olen tiliöinyt rivin uudestaan - ei auta.

Mikähän perustavaa laatua oleva ongelma mahtaa tässä olla kyseessä?

T: Minna

3VASTAUSTA3

Vastaus: Visma Fivaldi: Vientiä ei hyväksytä tiliotteella

Hei!

Tästä kannattaa olla yhteydessä sovellustukeen. Tuossa pankista tulleesta aineistossa saattaa olla jokin "bitti poikittain" ja tätä olisi hyvä tarkastella hieman tarkemmin. 

Tässä vielä yhteystiedot:

Sovellustuki

p. +358 2 480 90460  (ma-pe klo 9-15)

sovellustuki(a)visma.com

Ohjeen tukipyynnön lähettämiseksi löydät tästä.

CONTRIBUTOR *

Kiitos!

Asia melkein selvisi - mulla on valitettavasti sellainen tilanne, että olen saanut käyttöoikeuden asiakkaan Fivaldiympäristöön ja näin ollen minulla ei ole valtuuksia saada apua tuesta.

Ihana asiakaspalvelija kuitenkin vähän auttoi, että pääsin asiassa eteenpäin. Tosin nyt sama tuli eteen toisella tiliotteella (asiakkaalla on kolme eri tiliä), jossa on huomattavasti enemmän vientejä ja nyt olen jumissa siinä. Tuon toisen kirjasin muistiotositteella ja poistin tiliotteen, mutta tätä uutta en viitsisi kirjata, kun vientejä on sen verran enemmän ja koska kaikki muut tiliotteen tapahtumat ovat hyväksyttyjä ja kunnossa.

Miten asian ratkaisen on vielä täysin auki - minulla on tunnukset koulutusmateriaaleihin, mutta sieltä ei saa apuja. Asiakkaan uusi työntekijä on yhtä hukassa Fivaldin kanssa kuin minäkin ja koska en ole pääkäyttäjä tai käynyt Visman koulutusta, en saa apua sovellustuesta. 

Vähän on olo, kuin puun ja kuoren välissä - onneksi joulukuun alvipäivään on vielä aikaa 🙂

(updated by Niklas Merikallio VISMA ‎21-11-2019 14:03 )

Hei Minna,

Kiitos viestistäsi ja palautteestasi.Kokeile poistaa tiliote ja jaella se uudelleen Pankkiyhteyden siirtohistoriassa (tarkempi ohje kohta kohdalta).Kannattaa ennen poistoa tulostaa tiliote, mikäli uudelleen jakelu ei jostain syystä onnistuisi. Näin saat tiliotteen vietyä tarvittaessa muistiona kirjanpitoon.

Tiliotteet pitäisi toimia normaalisti eli ei suinkaan ole tarkoitus, että sinun pitäisi jatkuvasti joutua näin tekemään.

Asiaa kannattaa käydä teidän pääkäyttäjän kanssa läpi ja pyytää pääkäyttäjää olemaan tarvittaessa meihin yhteydessä, jotta voimme tutkia asiaa tarkemmin.Pyydäthän siis pääkäyttäjää olemaan meihin yhteydessä, mikäli et pääse tuolla ylemmällä ohjeella eteenpäin. Yritetään saada asia ratkaistua pääkäyttäjän ja meidän sovellustuen voimin.