Minun alueeni
Apu

Visma LTR päivityspaketti 2249 on julkaistu

tekijä Taneli Juvonen

Visma LTR:stä on 7.12.2022 julkaistu päivityspaketti, jonka versionumero on 2249. Versio sisältää uusia ominaisuuksia, korjauksia ja tietoturvaparannuksia, muun muassa mahdollisuus 2-vaiheisen kirjautumisen käyttöönottoon. 

Lue lisää uuden LTR version ominaisuuksista:  Visma LTR muutosloki

Huomioithan, että Visma LTR versiosta 2145 eteenpäin, LTR vaatii .NET Framework Runtime 4.8 version (ei koske Sovelluspalveluasiakkaita). Lue lisää täältä

Visma LTR päivityspaketti on ladattavissa Visma Communityn Lataa materiaaleja -osiosta.

2 Kommentit
Teea_Lehtilä
CONTRIBUTOR *
tekijä Teea_Lehtilä

Hienoa, että saatiin 2-vaiheinen tunnistautuminen LTR:äänkin. 

Mutta, onko nyt niin, ettei pääkäyttäjä pysty sitä käyttäjille pakottamaan ja pitää luottaa siihen, että jokainen käyttäjä sen itse ottaa käyttöön? Näkeekö pääkäyttäjä jostain, kenellä käyttäjistä se on käytössä ja kenellä ei?

tekijä Taneli Juvonen

Hei!

Järjestelmänlaajuista pakotusta ei Visma LTR:ssä 2-vaiheiseen tunnistautumiseen ole, jokaisen käyttäjän tulee tehdä itse todentajasovelluksen rekisteröinti laitteellansa. Olemme kuitenkin suunnitelleet jatkokehitystä käyttäjälistauksen saraketietoihin, jotta pääkäyttäjien on helpompi tunnistaa ja viestiä 2-vaiheisen tunnistautumisen käyttöönottamisesta tarvittaville henkilöille.

-Taneli / tuotehallinta    

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.