Er der mulighed for at hente Medarbejder Stamkort med historiske data? Hvis jeg ...
Hej, Er der nogen der ved hvordan man danner en rapport der viser alle medarbejd...
Hvordan stopper man ferieoptjening på en medarbejder der er fritstillet, har fåe...
På ca. 15 af mine medarbejdere er e-skattekort gældende fra 1/1 ikke hentet auto...
HejHvilken lønart skal jeg bruge når jeg vil give kørselsgodtgørelse for decembe...
Hejer der nogle der kan finde dokumentet afleveringsfrister for i år 2025 kan fi...
Hej Når jeg trækker filer ud fra visma, så kommer nogen af dem rigtige, mens an...
HORESTAs Feriefond blev afviklet i løbet af 2021/2022 og virksomheder med overenskomst med HORESTA skal selv administrere og udbetale feriepenge og de...
(OpdateretPdf vejledning Udskydelse af A-skat og AM-bidrag Som en del af en ny inflationshjælpepakke har regeringen og et bredt politisk flertal aftalt likvidi...
(OpdateretPdf vejledning Feriefritimer I Visma Løn administreres afholdte feriefritimer gennem fraværssystemet. Tildeling, udbetaling og opsparing af beløb s...
Pdf vejledning Tjek af Overførselsservice leverancekvitteringer 1. Hvad er en leverancekvittering? En leverancekvittering er en kvittering fr...
(Opdateret