Minun alueeni
Apu
Vilma Ronkainen
CHAMPION *

AutoInvoicen tulostuspalvelun valinta tapauskohtaisesti

tekijä Vilma Ronkainen
Tila: Käsitelty

Nykyiseltään AutoInvoicen tulostuspalvelu on joko käytössä tai ei. Kun Autoinvoiceen lähetät laskun, se kokeilee järjestyksessä lähettää ensimmäisenä verkkolaskuna, sitten sähköpostina ja viimeisenä paperisena. Mikäli asiakkaalla on useampi verkkolaskuosoite tai se ei ole julkinen, menee verkkolasku virhetilaan ja AutoInvoice yrittää lähettää sen sähköpostiin. Useimmiten laskutussähköpostia ei ole asiakkaalle merkitty, niin lasku lähtisi tämän jälkeen paperisena laskuna. Paperinen lasku ei ole nykypäivänä kaikilla yrityksillä edes käytössä, joten tulostuspalvelua ei voi pitää tämän takia päällä ja paperiset laskut joudumme tulostamaan itse suoraan Financialsista. 

 

Kehitysideani olisi, että AutoInvoice antaa valita tapauskohtaisesti lähetetäänkö asiakkaalle paperinen lasku tai ei. Myöskin asiakkaalla voisi valita sen paperisen, niin joka kerta ei tarvitsisi valita saako lähettää paperisen laskun vai ei.

4 kommenttia
Anonymous
Entinen jäsen
tekijä Anonymous

Kehitysehdotuksena on lisätä mahdollisuus kirjoittaa asiakkaan verkkolaskuosoitteeseen sana PRINT, joka pakottaa, että kyseisen asiakkaan laskut menee pakotettuna tulostuspalveluun.

Maija_P
CONTRIBUTOR **
tekijä Maija_P

Lisäisin vielä kehitysehdotukseen, että tulisi sana EMAIL eli tieto siitä, että tälle asiakkaalle lähetetään pelkästään sähköpostina. Meidän toimialallamme asiakkaat hyvin usein haluavat laskut sähköpostiinsa. Asiakkaat eivät aina tiedä onko heillä verkkolaskusopimus tehtynä, eivätkä osaa etsiä sitä sähköisistä järjestelmistä (pankista).

Vilma Ronkainen
CHAMPION *
tekijä Vilma Ronkainen

Maija_P: Olen ratkaissut tämän sillä, että lisään muut laskutusasetukset-välilehdelle verkkolaskuosoite- sekä verkkolaskuoperaattori-kenttiin 000000 kumpaakin. Tällöin verkkolaskun lähetys epäonnistuu ja lasku lähtee sähköpostilla, mikäli se on laskutusasetuksiin merkitty.

Anonymous
Entinen jäsen
tekijä Anonymous
 
Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.