Minun alueeni
Apu

Tommi Laitinen Visma Softwaren toimitusjohtajaksi

tekijä Iita Koistinen
Visma Softwarea 10 vuotta luotsannut Juha Mäntylä siirtyi lokakuussa Visma Publicin toimitusjohtajaksi. Uudeksi toimitusjohtajaksemme on valittu Tommi Laitinen, joka aloittaa tehtävässä 1.12. Hän siirtyy rooliin Visma Consultingin Tuotekehityspalvelut-yksikön liiketoimintajohtajan paikalta.
 
Tommi tuo mukanaan vahvaa osaamista ohjelmistoliiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen. Hänellä on pitkä kokemus liiketoiminnan johtamisesta ICT-toimialalla eri rooleissa, erityisesti tuotteiden ja tuotekehityksen parissa.
 
Lue alta Tommin terveiset!
 
Tommi Laitinen_Visma Software.png

 

Hyvä asiakkaamme,


aloittaessani tehtävässä 1.12. minulla on paljon uutta edessä, mutta käärin hihat ja ryhdyn heti tutustumaan Visma Softwaren henkilökuntaan, liiketoimintaan ja tuotteisiin.

 

Samalla tutuksi tulee myös liiketoimintamme ydin  te asiakkaat. Olemme olemassa asiakkaitamme varten ja teidän kuuntelemisenne on kaiken keskiössä. Modernit toimintamallit ja avoin yrityskulttuuri luovat edellytykset sekä liiketoiminnan että henkilöstön kasvulle ja kehittymiselle.

 

Olen kiinnostunut nimenomaan tuotteen, asiakasarvon ja asiakastarpeen välisestä yhteydestä. Lisäksi sydäntäni lähellä on tuotteiden asiakaslähtöinen kehittäminen. Näitä asioita tulen painottamaan Visma Softwaren palveluiden ja tuotteiden kehittämisessä.

 

Pidetään yhteyttä!

Tommi

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.