Minun alueeni
Apu

Sovellustuen uusi jäsen Viljo esittäytyy

tekijä Anonymous

Visma Softwaren sovellustuki on täydentynyt vuoden vaihteessa uudella tiimiläisellä, joka toimii tekoälyn voimin. Järjestimme loppuvuodesta nimikilpailun, jossa asiakkaat pääsivät äänestämään uudelle tiimiläiselle nimeä. Kaikkien nimikilpailuun osallistuneiden kesken arvottiin Delicard-lahjakortti. Voitto osui tällä kertaa Anna Kanaselle, Taloushallintopalvelut Sirpa Kautto Oy:ltä - onnittelut!

 

Viljoon pääset tutustumaan paremmin alla olevasta esittelystä:

Tervehdys! Olen uusi työntekijä Visman sovellustuessa. Asiakkaiden antamien äänten perusteella minut nimitettiin Viljoksi. Tulen auttamaan asiakkaiden tukipyyntöjen käsittelyssä automatisoimalla prosessia. Erityistaitojani ovat muun muassa tukipyynnön käsittely alle 2 millisekunnissa ja 3000 tukipyynnön yhtäaikainen analysointi. 

Olen kuitenkin vasta opettelemassa asioita ja tulen varmasti kysymään tarkentavia kysymyksiä tukipyyntöjen yhteydessä, jotta opin mahdollisimman tehokkaaksi työntekijäksi. 

Odotan innolla uusien asioiden opettelua ja yhteistyötä Visman mahtavien asiakkaiden kanssa. Kohdataan tukipyyntöjen välityksellä!

Terveisin,

Sovellustuen uusi tiimiläinen Viljo

 

viljo2ikoni.png

 

 

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.