Minun alueeni
Apu

Visma.net ERP Ideat-osio on avattu

tekijä Katja Salminen

Olemme avanneet Visma.net ERP:in Ideat-osion Communityyn.

ideat.jpg

Tästä eteenpäin käsittelemme kehitysehdotukset tämän kanavan kautta. Luettehan ohjeet ennen idean ehdottamista. Ohjeet löytyy oikean reunan Info-painikkeen takaa. 

Tulemme ilmoittamaan Communityssa kun ensimmäiset Ideat ovat äänestettävissä. 

Mikäli yrityksellänne ei tällä hetkellä ole ajankohtaisia kehitysehdotuksia, voitte käydä peukuttamassa muiden jättämiä ideoita mikäli koette ne teillekin hyödyllisiksi. 

6 Kommentit
Anonymous
Entinen jäsen
tekijä Anonymous

Moi,

 

Tuo "Ideat"-nappi ei kyllä näy tuossa kohtaa minulla... 

 

Untitled.png

Anonymous
Entinen jäsen
tekijä Anonymous

Hei,

 

Ideat näkyy, kun kirjaudut communityyn ylälaidasta Kirjaudu sisään-painikkeella. Voit kirjautua Visma.net ERP tunnuksillasi. Kun käsittelemme ideoita, voi tulla tilanteita, että joudumme kysymään tarkennuksia. Tällöin meidän täytyy tietää mihin yritykseen ja keneen henkilöön otamme yhteyttä.

 

kirjaudu.png

 

terveisin,

Heikki

IlonaM
CONTRIBUTOR ***
tekijä IlonaM

Mulla tämä osio näy edelleenkään, siis sisäänkirjautuneena, eikä tuestakaan tullut tähän vielä apuja. Mutta ainahan voi tehdä listaa ideoista odotellessa. Laitatteko tänne päivitystä käyttöoikeuksien osalta, siis sitten kun näkyy kaikilla?

Anonymous
Entinen jäsen
tekijä Anonymous

Joo, mäkin olin kirjautuneena sisään vaikkei screenshotissa näkynyt. Kirjauduin ulos ja takaisin, ei näkynyt. Kokeilin myös kirjautua Incognito-moodissa, ei näkynyt.

Anonymous
Entinen jäsen
tekijä Anonymous

Selvitellään miksi osalla näkyy ja osalla ei.. Ilmoittelemme heti kun saamme community managerilta lisätietoa.

tekijä Katja Salminen

Yrityksellänne on ilmeisesti vaihtunut sähköpostiosoite ja tämän takia teillä ei ollut oikeuksia Ideat-osioon. 

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.