Webinar: Kom i gang med Visma Community
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Har du spørsmål om Visma Community?

Har du spørsmål om Visma Community?

Still dine spørsmål ved å klikke på den grønne knappen + Start en tråd.

12 SVAR

Sv: Har du spørsmål om Visma Community?

Hvis jeg forsto webinaret rett, så betyr det at de artiklene som jeg hadde lagret som favoritt i gamle community må søkes opp på nytt og legges som bokmerke?

Til en annen oppgradering kan det være et tips til oss brukere om å ta et skjermbildet av det man har, slik at man raskere kan søke de opp på nytt. Dersom det ikke blir laget en løsning hvor man får med lagrede abonnementer og favoritter videre i ny versjon.

CHAMPION *

Åpne Visma Community

Jeg har vært vant med at de siste nyheter/diskusjonstråder vises på startsiden Visma Enterprise.

Nå får jeg kun teksten:

Visma Community

Vennligst logg inn i Visma Community, velg 'Min Profil' og 'Administrer mine områder'. Du må ha minst et område i 'Mine områder' i Visma Community for å se siste nyheter fra community her.

Jeg HAR valgt "mine områder" og abonnement, men likevel kommer ikke noe på denne framsiden?

@Anne Birgitte Falch Sandland: Det stemmer. Du må lage nye bokmerker og abonnere på nytt.

Takk for innspillet. Det skal vi ta med oss videre!

Sv: Åpne Visma Community

@Bjørg I Width

Det er viktig at du bruker samme e-post i Enterprise og Community.

1. Gå til Brukerinnstillinger i Enterprise

2. Velg Visma Community

3. Oppgi samme e-post og passord som du bruker i Visma Community

4- Trykk koble 

CHAMPION *

E-postadressen er ikke endret, men passordet er muligens forskjellig.

Når jeg går til "Brukerinnstillinger", skal jeg da velge "Endre passord?"

-Jeg prøver dette og velger "Generer nytt passord", men får ingen e-post tilsendt e-postadressen som står der? (har prøvd to ganger og ventet over 30 min).

- Noe jeg gjør feil?

CHAMPION *

Under arkfanen Visma Community finnes bare ett valg:

"Deaktiver kobling mot Visma Community" - og det skal jeg vel ikke gjøre?

Du skal ikke be om nytt passord. Se skjermbilde under. Er e-posten her den samme som i Community?

large.png

CHAMPION *

Slik ser bildet mitt ut, se vedlegg

(jeg får ikke lagt ved kopiert utklipp?)

Hei igjen,

jeg klarer ikke å finne feilen på dette. Ber deg om å melde inn en supportsak på dette og legg den på Enteprise. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg noe mer.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Hei!

Jeg skal dele en faktura på 2 foreldre og lurer på hvor og hvordan dette gjøres.

Mvh

Arlen

CONTRIBUTOR *

Jeg har aldri vært innpå her før, og må gå her for å finne min lønnsslipp. Hvor finner jeg den?

@Miriam Kristoffersen  Du finner ikke din lønnslipp i Visma Community. Dette er en ren kommunikasjonskanal. Du finner den derimot ved å logge inn via Visma.net Expense.  Det er samme innlogging ( Brukernavn og passord) som det er til Visma Community. Ha en fin dag videre Smilefjes glad