Minun alueeni
Apu
okebor
CONTRIBUTOR *

Tuloslaskelma

tekijä okebor

Vanhana omatoimikirjanpitäjänä ihmettelen tuota nykyistä tuloslaskelmaa?

 

Eikä todellakaan nykyään ole "vanhanaikaista" tuloslaskelmaa jossa myyntikate ja sen prosentti, käyttökate ja sen prosentti yms. näkyvissä?!?

 

Saapihan sen exceliin ja siellä voi tehdä haluamansa, mutta on aika monen mutkan takana. Samoin kaipaisin että tuloslaskelmaan voisi ottaa rinnakkain kuukausittaiset laskelmat.

3 VASTAUSTA3
okebor
CONTRIBUTOR *

tekijä okebor

Palailen tähän asiaan hieman sivuten (ei siis ole tullut tuota toivomaani raporttia - ei voi mitään).

 

Mutta sitten kaipaisin tulostusmahdollisuutta tuloslaskelmaan kuukausittain. Siis siten että näen haluamani kuukaudet vierekkäin. Koitin tämän tehdä exceliin tekemällä raportit kuukausi kerrallaan ja sitten yhdistämällä yhteen taulukkoon, mutta olipa aika työlään tuntuista koska eri kuukausilla käytetty eri tilejä ja joutuu tsekkamaan ja lisäämään rivejä ja sekaantumisen mahdollisuus on suuri.

MarkusJokela
VISMA

tekijä MarkusJokela

Moikka,

 

Kiitos viestistä. Valitettavasti ei ole toisenlaista tuloslaskelmaa, mutta mielellään ottaisin vastaan raporttiehdotuksen. Jos sinulla on esimerkiksi tämänkaltainen raportti olemassa, jossa on nämä tiedot esiteltynä, niin se voisi auttaa minua hahmottamaan raportin sisällön. Jos sinulla löytyy tämänkaltainen esimerkkiraportti / tuloste, niin voit laittaa sen mulle suoraan sähköpostilla support@epasseli.fi . 

 

Myyntikatteet löytyvät tällä hetkellä määrinä ja prosenteina ainoastaan "Myynnin tilastot" raportista.

 

Markus / ePasseli

okebor
CONTRIBUTOR *

tekijä okebor

Myynnin raportti tulee tyhjänä minulle.  Mutta laitan tuloslakselman mallin miten sen itse näksin.

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!